Rapid București a vândut peste 5.000 de abonamente pentru noul sezon, chiar și după un start sub așteptări în campionat. Marian Mihail a explicat și de ce sunt cele mai scumpe din SuperLiga la „Suflet de rapidist”.
Marian Mihail a dezvăluit la „Suflet de rapidist” că peste 5.000 de suporteri și-au achiziționat abonament pentru noul sezon. Emisiunea este live pe site-ul FANATIK.RO, de la ora 10:30, în fiecare zi de joi.
Directorul executiv din Giulești a explicat și de ce giuleștenii au cele mai scumpe abonamente din SuperLiga. Marian Mihail spune că acest lucru se datorează capacității stadionului pe care Rapid își dispută jocurile de pe teren propriu.
„Au vorbit de dimineață cu colegii de la vânzări, mi-au spus că s-a depășit numărul de 5.000 de abonamente. După meciul cu Sepsi o să vedem și împărțirea pe zone. Nu am avut un target, pentru mine ca și societate, abonamentul reprezintă un venit în avans.
Nu am o problemă de cash-flow să mă bucur că încasez banii pe 15 meciuri. Mă gândesc că un număr mai mic de abonamente dă șansa mai multor oameni să ajungă la meci. Rapid oricum umple stadionul, în ce proporție e umplut de abonați și casual tickets nu e relevant.
Ne uităm foarte mult la abonamente pentru că este un indicator vizavi de conexiunea și relația cu suporterii. Abonamentul poate fi văzut și așa, cumperi un bilet la meciul cu Slobozia și Buzău, dar ai bilet asigurat și la derby-uri”, a spus Marian Mihail.
„De când ne-am întors în Giulești am abonament în zona VIP cu niște prieteni, nu stau în lojă cu ceilalți colegi. Am început deja să îi cunosc pe cei din jur, suntem la al treilea sezon în care stăm pe aceleași locuri.
Cu siguranță sunt printre cele mai scumpe abonamente. Dacă vrem să facem o comparație fidelă ar trebui să mai luăm în calcul și factorul capacității stadionului. Dacă aveam un stadion mai mare cu siguranță prețul ar fi fost mai ieftin.
Nu putem niciodată să oferim prețurile de la Craiova sau la Cluj, unde sunt stadioane mari. Când am jucat cu FCSB pe Arena Națională am avut un număr foarte mare alocat de gratuități pentru tinerii sportivi.
Fiind un club de fotbal am adresat, inițial, invitația către școlile de fotbal, asta nu înseamnă că nu a ajuns în școli generale sau cluburi de atletism”, a mai spus directorul executiv.