Selly este unul dintre cei care, de-a lungul anilor, a reușit să facă performanță în ceea ce privește încasările din cariera sa de vlogger. De altfel, povestea el pentru revistele economice, pentru 2021 își propusese să ajungă la încasări de un milion de euro. FANATIK însă, conform datelor consultate, a descoperit că simpaticul tânăr nu a reușit să își atingă ținta.
La 21 de ani, Selly este unul dintre cei mai de succes tineri de la noi din țară. Cu milioane de urmăritori pe rețelele de socializare, Andrei Șelaru a reușit să monetizeze succesul pe care îl are în lumea virtuală și în lumea reală, iar acum este unul dintre tinerii care pot fi dați exemplu.
Conform datelor ANAF, Andei Șelaru are o companie, cu un singur angajat – cel mai probabil chiar el – prin care își derulează afacerile pe care le are în mediul online. Astfel, Selly Media Network, care, conform clasificării înregistrate la Registrul Comerțului se ocupă cu activități de consultanță în domeniul relațiilor publice și al comunicării, este o firmă care merge bine.
Cu toate acestea, este de remarcat că anul 2020 a fost, până acum, cel mai bun an al lui Selly. Asta în ciuda faptului că anul cu pricina a fost unul în care pandemia a impus nenumărate restricții și care, pentru majoritatea artiștilor, a fost dezastruos.
FANATIK a consultat datele financiare ale firmei lui Selly, așa cum au fost ele depuse la ANAF. Iar rezultatul obținut arată că cifra de afaceri a vlogger-ului a scăzut ușor în 2021, ajungând la peste 1.150.000 de lei, adică aproximativ 230.000 de euro.
Profiturile obținute în 2021 au fost însă mai mici decât cele din 2020 cu o treime. Astfel, dacă în cel mai recent an fiscal declarat Selly a obținut un profit net de peste 620.000 de lei, adică circa 125.000 de euro, cu un an înainte, Andrei Șelaru declara la acest capitol peste 925.000 de lei, adică aproape 200.000 de euro.
Este însă de remarcat că nivelul datoriilor pe care le are firma lui Selly a scăzut, în timp ce activele circulante ale companiei au crescut simțitor, cu 56%, semn că tânărul vlogger se pricepe destul de bine la capitolul afaceri.
Selly a recunoscut, în urmă cu câteva luni, că baza succesului său financiar nu este Youtube, ci campaniile pe care le promovează, filmele în care a jucat de-a lungul timpului, precum și alte surse de venit. Ba chiar, a explicat tânărul care reușește să câștige, anual, 125.000 de euro, conform declarațiilor de la ANAF, Youtube nu îi aduce mari sume de bani.
Astfel, a explicat el pentru Pagina de Media, încasările sale din Youtube nu sunt chiar senzaționale. Sau, cel puțin, nu erau senzaționale la începutul acestui an. ”Da, eu am 10 milioane de vizualizări în ultimele 28 de zile, mai mult decât ceilalţi vloggeri, însă multe dintre aceste vizualizări, probabil undeva la 40%, provin din din YouTube Shorts, care nu sunt monetizate. (…)
Practic, am făcut din YouTube bani mai puţini decât chiria la spaţiul ăsta (studioul în care filmează, n. red.), dacă punem la socoteală şi TVA-ul”, a explicat Selly pentru sursa citată.
Selly a făcut o serie de dezvăluiri pe vlog-ul de pe Youtube pe care îl are și a vorbit despre una dintre cele mai dificile zile din vița lui. Nu, nu cea în care a depus bilanțul pentru 2021, an în care își propunea să ajungă la încasări de un milion de euro – așa cum a mărturisit la începutul anului trecut – ci cea în care a reușit să devină erou în patru accidente în doar 24 de ore.
Cu umor, Andrei Șelaru, a explicat pe vlogul său cum a reușit performanța de a face o asemenea boacănă, concluzionând oarecum dramatic. ”Cele mai ghinioniste 24 de ore din viața mea”, a spus Selly, precizând că evenimentele au avut loc chiar de curând.