Life

Ce a anunțat Pavel Bartoș, după ce s-au terminat preselecțiile Românii au Talent, sezonul 11

08.05.2021 | 11:53
Ce a anuntat Pavel Bartos dupa ce sau terminat preselectiile Romanii au Talent sezonul 11
ADVERTISEMENT

Vineri, 7 mai, după ce s-au terminat preselecțiile Românii au Talent din sezonul 11, Pavel Bartoș a făcut un anunț extrem de interesant legat de această ediție a celui mai popular show de televiziune din România.

Din 5 februarie, de când a fost difuzată prima ediție a sezonului 11, pe scena ”Românii au talent” au urcat peste 300 de concurenți. În semifinale sunt însă disponibile doar 24 de locuri, iar 10 dintre ele sunt ocupate deja, de cei care au obținut butonul auriu.

ADVERTISEMENT

Ce a anunțat Pavel Bartoș, după ce s-au terminat preselecțiile Românii au Talent, sezonul 11

După ediția difuzată vineri, 7 mai, etapa preselecțiilor a ajuns la final. Pavel Bartoș, unul dintre prezentatorii talent-show-ului, a spus că ”a fost un adevărat maraton de audiții care s-a încheiat cu surprize una și una!”.

Potrivit acestuia, ultimii calificați în următoarea etapă sunt: Alexandra Grigore, Andreea Manasia, Miruna Nazare, Alberto De Blasi, Florin Țubucan, Mădălina Sudițu, Gabriel Ionescu, Maya Ciosa și Stephanie Kiss.

ADVERTISEMENT

În continuare, la următoarea ediție a emisiunii, luni, de la 20:30, Andra, Alexandra, Andi, Florin, Smiley și Pavel se vor reuni și vor discuta despre concurenții care au primit 3 sau 4 de DA!

Aceștia au o misiune cu atât mai dificilă, întrucât din cele 24 de locuri existente în semifinale, 10 le aparțin deja celor care au obținut butonul auriu.

ADVERTISEMENT

Românii au Talent au dus ProTV pe locul 1 în topul audiențelor

Potrivit celor de la Știrile ProTV, ultima ediția a preselecțiilor ”Românii au Talent” a fost lider absolut de audiență. Talent-show-ul a înregistrat 11.1 puncte de rating și 30.7% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 8.3 puncte de rating și 22.9% share.

La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 20:28 – 23:09, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 9.9 puncte de audiență și 32.7% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 6.8 puncte de rating și 22.4% share.

ADVERTISEMENT

În total, peste 2.2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit show-ul în urmă cu o zi, iar în minutul de maximă audiență de la 22:49 aproape 2.7 milioane de români se uitau la emisiune pe postul de televiziune generalist.

ADVERTISEMENT