O turistă a avut o experiență neplăcută după ce s-a cazat, împreună cu familia sa, într-o casă pe care a găsit-o pe platforma AirBnb. În baza acesteia, se pot face închirieri/rezervări de camere, de apartamente sau case, direct la proprietar.
Lu și-a relatat experiența dezamăgitoare pe rețelele de socializare. Ea a dezvăluit tuturor cum a fos taxată cu 1300 de dolari pentru un sejur de două nopți, plus solicitarea unei taxe de curățenie. ”Ultimul Airbnb pe care îl voi folosi vreodată”, a menționat tânăra.
Lu a fost foarte surprinsă de cerințele proprietarului, trimise de acesta printr-un mesaj cu câteva ore înainte de eliberarea spațiului, mai exact o casă din Oregon. La 8:59 dimineața, Lu a aflat o serie de lucruri la care nu se aștepta, potrivit Daily Mail.
Până la ora 11:00 trebuia eliberat imobilul, dar nu înainte de a respecta niște reguli, adică luatul gunoiului și strângerea a tot ceea ce se poate recicla, încărcarea și pornirea mașinii de spălat vae, dar și spălatul lenjeriei de pat.
”Mulțumim pentru șederea dumneavoastră. Vă rugăm să urmați instrucțiunile de plecare, în special să îndepărtați toate gunoiul și ce trebuie reciclat, să încărcați și să porniți mașina de spălat vase, să începeți spălatul rufelor, să verificați dacă nu ați uitat vreun obiect personal și să îndepărtați toate produsele alimentare”, a primit Lu ca mesaj.
Lu a răbufnit când a citit doleanțele proprietarului. ”Ultimul Airbnb pe care îl voi folosi vreodată. 1.300 de dolari pentru două nopți cu o taxă de curățenie și primesc asta înainte de ora 9:00.”, a precizat Lu pe rețelele de socializare.
Mai mult, proprietarul nu a avut nicio reținere în a solicita chiriașilor bacșiș pentru persoana reponsabilă de curățenie. ”Cu un bilet care spune ‘vă rugăm să lăsați bacșiș personalului de curățenie’… tocmai am spălat vasele și rufele, despre ce vorbești,” a mai precizat Lu.
Internauții au empatizat cu tânăra în mare parte, sfătuind-o și să consulte secțiunea ”arată mai mult”, căci așa ar putea găsi toate informațiile legată de rezervare. Dar, ca regulă suplimentară era menționat doar că oaspeții trebuie să fie trecuți de 24 de ani.
De asemenea, în aceeași secțiune era precizat că ”Alte informații importante vor fi trimise prin email”. Problema este că Lu nu ar fi primit niciodată un email în acest sens. ”Nu s-au trimis niciodată emailuri referitoare la vreunul dintre acestea,” a mai adăugat Lu.
Lu a atașat în postarea sa și capturi de ecran cu plata cazării de 1329, 79 dolari, dar și cu taxa care i s-a perceput pentru curățenie. ”Nu există absolut nimic aici în acest anunț despre faptul că trebuie să spăl vasele. ABERAȚII,” a mai spus Lu.
”Este ridicol să plătești o „taxă de curățenie” pentru ce anume?? Ai făcut toată curățenia! Ar trebui să-ți trimită înapoi acea parte, cel puțin”, a notat un internaut, în timp ce altul nu a înțeles de ce este atât de dificil să speli un vas.