Un român, client fidel Lidl, a decis să își povestească pățania sa în mediul online. Bărbatul a recunoscut că a cumpărat de mai multe ori pește de la Lidl și mereu a întâmpinat aceeași problemă. Iată despre ce este vorba!
Lidl este unul dintre supermarketurile unde românii își fac frecvent cumpărăturile. Dată fiind gama de produse, nu este de mirare că fiecare găsește tot ce caută, fără probleme.
Unul dintre produsele pe care românii îl cumpără destul de des din Lidl este peștele. Mereu proaspăt, acesta face cu ochiul pofticioșilor. Însă, puțini sunt cei care acordă atenție unui detaliu important.
Pe celebra platformă Reddit, un român a decis să semnaleze una dintre cele mai comune probleme de care s-a lovit în magazinele Lidl. Bărbatul a povestit că, de multe ori când a cumpărat pește, a avut parte de o situație neplăcută care pare că nu se rezolvă.
Potrivit lui, cantitatea tipărită pe eticheta mai multor sortimente de pește diferă de cantitatea arătată de cântar. Inițial, nu a acordat importanță. Însă, când a văzut că situația se repetă, a luat măsuri.
Bărbatul s-a adresat de mai multe ori departamentului de suport clienți. De câteva ori a primit voucher. De data asta, nici măcar nu a mai fost băgat în seamă de către personalul departamentului respectiv.
Ceea ce l-a deranjat și mai tare pe clientul Lidl este faptul că magazinul a promis că remediază problema, dar nu s-a ținut de cuvânt. În continuare, multe sortimente de pește au o anumită cantitate inscripționată, iar cântarul arată cu totul și cu totul altceva.
”Am tot cumpărat pește de la Lidl, mai exact Șalău de Nil și nu de putine ori, cantitatea trecută pe etichetă era diferită față de cea arătată de cântar.
Mai nou, când am zis celor de la support de această problemă, m-au ignorat. Altă dată când i-am avertizat, au reacționat imediat și mi-au dat voucher cadou. Problema ambalării tot nu au rezolvat, deși mi-au promis de fiecare dată că se va rezolva.”, a povestit clientul Lidl.
Dezamăgit de atitudinea celor de la Lidl, dar și sătul să mai semnaleze această problemă, mai în glumă, mai în serios, românul a găsit soluția. Spre amuzamentul tuturor, acesta a declarat că are de gând să plătească diferența de cantitate cu bani din Monopoly.
”O să merg cu cântarul la cumpărături de acum încolo și o să plătesc cu bani de Monopoly diferența dintre ce indică pe cântar și cât cântărește în realitate.”
Bărbatul a mai povestit și că a făcut plângere la ANPC, dar, momentan, nu a primit niciun răspuns. De asemenea, a ținut să precizeze că nu toate produsele au această problemă, însă, se întâmplă cam la unul din 8 produse.