Doi români au fost șocați de ce au găsit la un hotel de patru stele din Turcia. Au vrut să se bucure de vacanță, dar totul s-a tranformat într-un coșmar după această experiență.
Cei doi români și-ar fi dorit să se bucure de vacanța în Bodrum, Turcia, însă au avut parte de o experiență cu totul neplăcută. Pentru acest sejur, au plătit suma de 1.300 de euro, iar cazarea a fost la un hotel de lux timp de șapte zile, la all inclusive.
Din moment ce au plătit această sumă pentru sejurul lor, cei doi s-ar fi așteptat ca experiența să fie una pe măsură. Turiștii au povestit totul pe rețelele sociale.
Cristian și soția sa, originari din comuna Brazi, județul Prahova, și-au rezervat vacanța prin intermediul unei agenții de turism. Atunci când au ajuns la locația de cazare, celor doi nu le-a venit să creadă atunci când au văzut cum arăta camera.
Camera de hotel nu era deloc curată, iar cei doi turiști au găsit în aceasta chiar și gândaci. Imaginile din cameră au fost făcute publice, iar românii au vorbit despre întreaga experiență de la hotelul respectiv.
Din nefericire, planurile lor au fost date peste cap. Camera de hotel era insalubră, iar gândacii se plimbau pe la toate colțurile. Tulburați de felul în care arată camera, cei doi au decis să facă imaginile publice și să povestească despre experiența avută acolo.
“Nu s-a pus problema de bani dacă am fi avut parte de ceea ce ne promisese agenția. Din păcate, odată ajunși la complexul Riva Bodrum a început visul urât.
Camera insalubră, gândaci la tot pasul, vă dați seama că ne-a fost greu să ne mai atingem de ceva din bucătăria lor. Am stat în primele zile cu bagajele pregătite, fiindcă am cerut să fim mutați”, a relatat turistul, conform Observatorului Prahovean.
Mai mult, celor doi turiști li s-a solicitat să plătească 300 de euro în plus. Această experiență le-a dat peste cap planurile și au încercat, cu greu, să se bucure de concediu.
“Ne-au mai cerut 300 de euro, ceea ce mi s-a părut incorect. Până la urmă, ca să nu plângem pentru o așa experiență urâtă, am decis să facem haz de necaz și să ne bucurăm de concediu în perioada luată 4-11 august”, a mai povestit românul.
După această experiență, cei doi au decis să ia măsuri. Astfel, au depus reclamație la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) și vor să-și primească banii înapoi. Au decis să-și împărtășească experiența pentru ca alți turiști să nu treacă prin așa ceva.
“Vreau ca și alți oameni să știe ce se întâmplă și să nu se lase amăgiți de niște promisiuni deșarte care, din păcate, nu sunt onorate de hotelieri care nu pun pe primul plan satisfacția clienților, așa cum ni s-a întâmplat nouă”, a adăugat turistul român.