Ce conține registrul rezervărilor la terase. Cum va funcționa și cum se vor utiliza datele clienților

Adrian Baciu   
în HotNews
01/06/2020, 17:39
Ce conține registrul rezervărilor la terase. Cum va funcționa și cum se vor utiliza datele clienților
Ce conține registrul rezervărilor la terase. Cum va funcționa și cum se vor utiliza datele clienților. Foto: hepta.ro

Ce conține registrul rezervărilor la terase? Iată o întrebare la care autoritățile au oferit un răspuns așteptat de toată lumea, în frunte cu patronii acestor unități și clienții acestora.

Ce conține registrul rezervărilor la terase. Cum va funcționa și cum se vor utiliza datele clienților

Odată cu 1 iunie, terasele din România, închise pe perioada stării de urgență și la începutul stării de alertă, s-au redeschis în toată țara. Ele funcționează însă cu o serie de reguli foarte stricte.

Una dintre prevederile legii pentru redeschiderea acestor locații este existența unui registru de evidență a rezervărilor clienților.

Din 1 iunie, cei care aleg să meargă la terasă trebuie să-și facă rezervare și să lase date ca să fie contactați, în cazul apariției unor cazuri de coronavirus.

Publicul trebuie să știe că nu sunt însă cerute datele tuturor clienților care stau la o masă și nu sunt luate date din buletin, a spus Robert Chioveanu, președinte ANSVSA.

”În ordinul comun semnat cu Ministerul Sănătății și Ministerul Economiei există această cerință, existența unui registru de evidență a rezervărilor clienților.

Nu luăm date din buletin. Și înainte exista un registru în care erau trecute rezervările, acum e necesar fiindcă în cazul apariției unui caz de îmbolnăvire în rândul clienților care au stat la terasă, e foare ușor, când se face ancheta epidemiologică, să fie găsiți cei care erau pe terasă”, a spus Chioveanu la Digi24.

Ce date se trec în registru

Șeful Autorității Naționale Sanitare Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor spun că în registrul rezervărilor va fi notat numele, prenumele și numărul de telefon al celui care face rezervarea.

De asemenea, cei care se temeau că trebuie să ofere copii după buletin la terase trebuie să știe că nici acest lucru nu e necesar.

”Dacă avem patru clienți, atunci se trece numele celui care face rezervarea și doar atât. Se știe data, ora, și masa pentru care a făcut rezervarea”, a mai spus Robert Chioveanu pentru sursa citată mai sus.

Închide ×

FANATIK.RO utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea si în activitatea curentă a FANATIK.RO cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Am înțeles