Kaufland este unul dintre magazinele frecventate de milioane de români din întreaga țară. Deși are mulți clienți, puțini sunt cei care știu ce se întâmplă cu adevărat după ora 22. Ce fac angajații, de fapt, după ora închiderii.
Kaufland se numără printre supermarketurile care și-a făcut imediat loc în topul preferințelor românilor. Cu mii de produse și numeroase oferte, nici nu este de mirare că lanțul de magazine se poate lăuda cu milioane de clienți care îi trec pragul zilnic.
Kaufland are un program bine stabilit, atât pentru clienți, cât și pentru angajații. În timp ce programul dedicat cumpărăturilor se termină la ora 22, programul angajaților continuă și după această oră.
Poate că mulți români credeau că angajații Kaufland pleacă acasă imediat după ce s-au închis ușile magazinului. Ei bine, realitatea este alta. Angajații Kaufland au multe sarcini de îndeplinit după închiderea supermarketului, sarcini care îi țin destul de mult printre raioanele cu produse.
Una dintre principalele atribuții care le revine angajaților Kaufland după închiderea magazinului este stabilirea promoțiilor. Mai exact, aceștia trebuie să reorganizeze anumite produse, iar pe cele aflate la promoție să le mute în locuri mai vizibile pentru clienți.
O altă activitate în echipă, care se face tot seara după închiderea magazinului, este implementarea ofertelor promoționale curente. Deoarece acestea se schimbă frecvent, este necesar să fie stabilite cu mare atenție, înainte de venirea primilor clienți în magazin.
Tot seara după terminarea programului, angajații Kaufland trebuie să verifice toate produsele pentru a vedea dacă prețul de raft este amplasat corect. În acest fel, se evită problemele care ar putea să-i deranjeze pe clienți.
În momentul în care se angajează, lucrătorilor Kaufland li se comunică programul de lucru, care este mai lung decât cel de funcționare al magazinului. Aceștia sunt nevoiți să vină la muncă mai devreme și să plece cu aproximativ o oră mai târziu.
Pe lângă sarcinile deja menționate, angajații Kaufland trebuie să se ocupe și de curățenia și siguranța locației. Toate ușile magazinelor sunt atent verificate, iar spațiul este armat corespunzător.
După închidere, angajații Kaufland trebuie să introducă monetarul din sertarul de casă în gestiune. De asemenea, la închiderea magazinului, este important să se genereze Raportul X, după care se va face închiderea de zi. Ultimul pas este emiterea Raportului Z și reglarea POS-ului cu banca.