Într-o postare pe Facebook, vicepreședintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a transmis că mesajele primite de la consumatori l-au făcut să se gândească la o modalitate și mai rapidă prin care poate interveni în anumite situații.
În prim-plan apar neregulile pe care cetățenii le vor observa la patiseriile, covrigăriile și șaormeriile din București, dar și modul în care se va afla despre ele.
Pentru a interveni cât mai repede pentru remedierea problemelor, Mihai Culeafă i-a rugat pe cetățeni să-i lase mesaje pe contul său de Facebook sau să apeleze numărul de telefon special dedicat consumatorilor.
”(…) Mulți dintre noi, în drum spre serviciu, cumpărăm repede ceva pentru a mânca pe drum sau în pauza de masă. (…) Trebuie să avem grijă ca serviciile oferite consumatorilor să fie conforme.
De aceea, îi invit pe toți cei care constată probleme, să îmi transmită pe contul meu de Facebook sau la numărul meu de telefon 0727.333.363, special dedicat consumatorilor, imagini sau informații despre locul în care văd că lucrurile nu sunt în regulă.
Vom verifica locul cu pricina. Până atunci, în fiecare zi, voi fi pe teren, împreună cu colegii mei, pentru a vedea personal cum se desfășoară aceste activități”, a scris Mihai Culeafă pe Facebook.
În continuarea mesajului, reprezentantul ANPC a subliniat că echipele de control pe care le va coordona vor supraveghea modul în care covrigăriile, patiseriile și șaormeriile din București își desfășoară activitatea.
Totodată, Mihai Culeafă a mai scris că toleranța va fi zero pentru comercianții care arată respect zero față de consumatori. Altfel, amintim că în urmă cu două zile, ANPC a închis 44 de magazine și unități de alimentație publică dintr-un municipiu.
Inspectorii au transmis că, printre alte nereguli grave, au remarcat că unele unități aveau vitrine achiziţionate spre începutul anilor 1990. În acest caz au fost date 150 de amenzi în valoare de peste 1,5 milioane de lei.