Venite tocmai din SUA să petreacă o vacanță de vis în Italia, mai multe turiste și-au luat o țeapă de proporții, după ce și-au rezervat o vilă prin Booking. Ce au pățit în momentul în care au ajuns la destinație.
Alix Earle, un influencer de peste ocean cu peste 5 milioane de urmăritori pe Tik Tok, a venit recent în Europa, alături de încă 10 prietene. Fetele aveau, teoretic, rezervată o vilă din Italia. La fața locului, tinerele aveau să descopere ceva ce le-a șocat.
Într-o postare pe platforma de social-media amintită, frumoasa influenceriță a susținut că ea și prietenele sale au rămas ”blocate” în Italia. Asta pentru că vila pe care au rezervat-o s-a dovedit a fi o ”înșelătorie”.
”Suntem blocate în Italia. Casa în care trebuia să ne cazăm nu există”, le-a spus Earle fanilor săi, luni, înainte de a adăuga: ”Serviciul nostru auto a fost anulat. E miezul nopții. Practic nu știm unde să mergem. 11 fete blocate în Positano”.
În descrierea videoclipului, care a fost vizionat de atunci de peste 4,7 milioane de ori, Earle a întrebat: ”Ce facem acum?!?!” Fata a revenit cu o postare în care a dezvăluit că ea și prietenele ei au ”găsit un loc unde să stea noaptea” după ce au aflat că ”vila lor pitorească din Italia” nu exista, notează Independent.
”Nu avem unde să stăm pentru tot restul călătoriei, așa că am fost puțin stresate. Dar ne-am îmbrățișat în pătuțul nostru”, a încheiat Earle, un nou videoclip postat pe Tik Tok.
În ciuda acestei situații ingrate, Alix spune că se va mulțumi cu o serie de fotografii pentru profilul de Instagram. ”Cine știe unde vom ajunge mai târziu? Între timp, o să mă bronzez și o să fac niște poze drăguțe pe Instagram”, le-a mai spus Earle urmăritorilor ei.
În legenda unui alt clip, influencerița a mulțumit ironic celor de la Booking.com pentru situație. ”Practic, vila noastră nu a existat și serviciul nostru auto a fost anulat”. Grupul de turiste a întâmpinat o altă problemă după ce a ieșit din aeroport fără să-și primească bagajele.
În urma acestui caz a venit și o reacție a celor de la Booking.com. Aceștia au scris, pe contul oficial Tik Tok: ”Bună Alix, ne pare rău să auzim despre experiența ta. Te rugăm să ne contactezi prin Twitter, Facebook sau Instagram, pentru ca echipa noastră de asistență să poată analiza acest lucru.”