Netflix este una dintre cele mai folosite aplicații, fie că vorbim despre telefon sau televizoare smart. Dacă ai smart TV LG, iar aplicația Netflix nu mai funcționează, iată ce ai putea face pentru a rezolva problema.
Televizoarele inteligente ne ușurează viața. La o simplă apăsare de buton, găsim emisiunile, filmele și seriale care ne plac. Însă, uneori, se întâmplă ca acestea să nu funcționeze și să afișeze mesaje de eroare.
Cea mai frecventă problemă cu care se confruntă televizoarele smart LG este legată de Netflix. Dacă și tu ai un astfel de televizor și nu îți funcționează Netflix, iată ce ar trebui să faci.
Pentru început, trebuie să știi că aproape orice model de televizor smart LG vine cu Netflix preinstalat. Pentru a te bucura de filmele și serialele preferate, tot ce trebuie să faci este să te loghezi cu datele contului tău. Dacă acest pas simplu nu funcționează, ai la dispoziție alte metode.
Primul sfat pentru remedierea problemelor Netflix este să verifici dacă ești conectat la internet. Pentru asta, poți efectua un test de conexiune chiar din aplicația Netflix. Pașii sunt: Netflix > Ajutor > Verificați rețeaua.
Dacă acest pas nu a rezolvat problema, poți să actualizezi firmware-ul televizorului LG. Este foarte posibil ca televizorul și aplicația Netflix să ruleze pe versiuni diferite, adică, să se actualizeze separat. Dacă televizorul nu este actualizat, este posibil ca aplicația să nu funcționeze.
Ca să actualizezi televizorul LG, trebuie să parcurgi câțiva pași simpli. În primul rând, trebuie să deschizi setările televizorului. Apoi, Setări > Suport > Actualizare software. Dacă există actualizări, o descarci și o instalezi.
O altă variantă care s-ar putea să funcționeze este să dezinstalezi și să instalezi aplicația Netflix. Pentru asta, va trebui să apeși pe butonul Home/ Start de pe telecomandă, apoi pașii sunt simpli.
Selectezi Editați lista de aplicații, gășești Netflix, îl selectezi, iar în momentul în care apare pictograma de gunoi, apeși da. Ca să îl reinstalezi, pașii sunt Home/ Start > Aplicații > Căutare > Netflix > Instalare.
Este foarte posibil ca Netflix să nu funcționeze pe televizorul LG din cauză că locația nu este setată corect. Netflix oferă conținut diferit în unele zone din cauza acordurilor de licențiere.
Pașii pentru a seta locația sunt Home/ Start > Setări > Toate setările > General > Sistem > Locație > Țara serviciilor LG. Odată cu parcurgerea acestor pași, este posibil ca aplicația să funcționeze.
Uneori, cea mai simplă metodă de a rezolva astfel de probleme este să stingi și să aprinzi televizorul. Deconectează smart TV-ul LG timp de 30-60 de secunde, apoi reconectează-l. Dacă acest pas nu rezolvă problema, este posibil ca televizorul să aibă nevoie de o resetare completă la setările din fabrică.
Pașii pentru resetarea completă sunt: Setări > Toate setările > General > Sistem > Resetați la setările inițiale. Dacă ai parcurs acești pași trebuie să știi că este necesară relogarea în toate aplicațiile.