Mai sunt doar câteva ore până la meciul anului din fotbalul românesc. Campioana României, FCSB, va da piept cu legendarul club englez, Manchester United. Cele două se vor lupta pentru un loc de calificare direct în optimile UEFA Europa League. Meciul este sold-out de mai bine de o lună, însă nu toți cei care au luat bilete sunt susținători ai „roș-albaștrilor”, ci mulți suporteri vin pentru a-și vedea favoriții din Premier League.
Performanța FCSB-ului de a se califica în UEFA Europa League a adus împreună zeci de mii de oameni în ultimele luni. „Roș-albaștrii” ne-au făcut mândri, indiferent că a fost vorba de victoriile cu PAOK, Midtjylland, RFS și Qarabag sau de prestațiile războinice din meciurile cu Olympiacos și Hoffenheim.
Campioana României va avea parte de un stadion plin în această seară, de la ora 22:00, însă nu toți cei care au bilet vin pentru bucureșteni. O bună parte din oameni vin să vadă starurile lui Manchester United.
Unul dintre cei mai înfocați fani din România deține o „bijuterie pe patru roți”, cu care a fost zărit de FANATIK pe străzile din București. Din informațiile pe care le avem, tânărul locuiește în Cluj, iar mașina sa este bine cunoscută în tot orașul.
Mai multă lume a fost doritoare să se pozeze cu autoturismul în culorile „diavolilor” pentru a se posta pe paginile de social media:
„@Soreanu.13 este proprietarul acestei bijuterii. Acest băiat merită tot respectul nostru pentru pasiunea și dedicarea sa pentru Manchester United”, a scris un alt fan al clubului din Manchester, într-o postare pe Instagram.
Asta nu este tot! Din informațiile FANATIK, proprietarul superbei mașini deține și o cască pe care a strâns mai multe semnături ale jucătorilor legendari de pe Old Trafford.
FANATIK a fost prezent în Centrul Vechi al Bucureștiului, de unde întreaga zi au răsunat cântecele englezilor. Britanicii au făcut show atât seara trecută, cât și în această după-amiază.
Clubul „The Vintage” le-a pregătit suporterilor lui Manchester United o atmosferă de neuitat prin închirierea unei colecții de zeci de tricouri originale în valoare de zeci de mii de euro, pe care a expus-o în întreg localul.
Strategia a funcționat, întrucât englezii s-au simțit foarte bine în această după-amiază când din restaurant s-a auzit minute în șir doar „Glory, Glory, Man United!”.