News

Cel mai nebun team building: 60 de angajați într-o vacanță de lux, pe banii companiei. Patronul, asaltat cu cereri: ”Mai faceți angajări?”

Patronul unei companii din industria alimentară a câștigat recunoștința veșnică a angajaților săi după ce le-a oferit cel mai tare team building din istorie.
03.06.2023 | 21:54
Cel mai nebun team building 60 de angajati intro vacanta de lux pe banii companiei Patronul asaltat cu cereri Mai faceti angajari
Angajații s-au distrat și pe un iacht închiriat de patronul lor / Foto: Hepta / Simbol
ADVERTISEMENT

Cel mai nebun team building din istorie a avut loc pentru angajații unei companii care produce sosuri chilli. Aceștia au petrecut cinci zile într-o stațiune de lux, la care nici nu și-ar fi permis să viseze.

Angajații au petrecut pe un iaht închiriat de companie

S-a întâmplat în Malalezia, acolo unde CEO-ul firmei care produce sosurile Sambal Nyet, a închis biroul pentru o săptămână și a plecat împreună cu cei 60 de angajați în stațiunea Lagkawi.

ADVERTISEMENT

Aceștia au avut parte de bilete gratuite de avion, cazare într-un hotel de cinci stele și toate mesele incluse, plus o cină festivă la finalul sejurului. Mai mult, salariații au beneficiat de o aventură la bordul unui iaht privat, cu un jacuzzi uriaș, acolo unde s-a și organizat o petrecere.

”Tot personalul este fericit”, a scris Khairul Aming, patronul companiei care și-a dus angajații în cel mai tare team building din istorie.

ADVERTISEMENT

Ce s-a întâmplat după ce imaginile din team building au ajuns pe Instagram

Cum era de așteptat, antreprenorul s-a trezit asaltat cu sute de solicitări de la internauți. ”Mai faceți angajări”, a fost cea mai des întâlnită întrebare primită de Aming.

Iar răspunsul a fost unul afirmativ, în condițiile în care compania malaeziană este în plină dezvoltare datorită unor inovații în materie de marketing digital.

ADVERTISEMENT

Secretul patronului care și-a trimis angajații în cel mai tare team building

Khairul Aming a reușit, anul trecut, să vândă 13.000 de sticle de sos în doar 46 de secunde, în mediul online. Ulterior, afaceristul a realizat o serie de clipuri în care a explicat modul în care a ajuns la această performanță. Clipurile s-au viralizat și au crescut și mai mult vânzările companiei.

Mai departe, Aming a decis să întoarcă o parte din profit către angajații săi, pe care să-i fidelizeze printr-o serie de bonusuri-surpriză.

ADVERTISEMENT

Astfel, în toamna anului trecut ei au mai fost invitați într-o stațiune, iar de Ziua Muncii, aceștia au primit carduri cadou, a scris stiridiaspora.ro.

ADVERTISEMENT