Cercetătorii NASA au descoperit existența unui univers paralel în care timpul curge invers

19.05.2020 | 20:46
Cercetatorii NASA au descoperit existenta unui univers paralel in care timpul curge invers

Cercetătorii NASA au descoperit dovezi ale unui univers paralel, aproape de cel al nostru, în care timpul curge invers. Încă de la începutul anului 1960, fanii benzilor desenate au știut de existența universurilor paralele.

NASA a descoperit existența unui univers paralel în care timpul curge invers

Potrivit Daily Star, oamenii de știință de la NASA au găsit dovezi ale existenței unui univers paralel, aflat în apropierea noastră, unde toate regulile fizicii funcționează invers.

Cei pasionați de ficțiuni și benzi desenate au știut despre existența universurilor paralele încă de la începutul anului 1960.

În acest sens, Erwin Schrödinger, pionierul științei cuantice, a ținut un discurs, pe care el însuși l-a denumit „părere lunatică”, în care a afirmat că sunt anumite semne care atestă faptul că exsistă un alt univers foarte aproape de al nostru.

Totul se întâmplă ca într-o oglindă

Cercetătorii au folosit un balon echipat cu o colecție de antene electronice și l-au urcat deasupra Antarcticii unde nu există interferență radio, pentru a testa teoria lui Erwin Schrödinger.

Totul s-a întâmplat în cadrul unui experiment, Antarctic Impulsive Transient Antenna.

Acesta a scanat peste un milion de kilometri pătrați din peisajul înghețat, pentru a identifica particule cu energie mare care ar putea proveni din spațiul paralel.

Particulele elementare cu energie scăzută pot trece complet prin Pământ, fără a avea o mare interacțiune cu planeta noastră, dar obiectele cu energie ridicată se opresc în materia solidă a Pământului.

Peter Gorham, fizician la Universitatea din Hawaii și investigator principal la ANITA, a scris o lucrare în care descrie fenomenul ciudat care se petrece.

El sugerează că singurul mod în care s-ar putea întâmpla acest fenomen este dacă particulele s-ar schimba într-un alt tip de particule înainte de a trece pe Pământ și apoi din nou.