Cerere șocantă a unei femei care a călătorit cu British Airways: vrea despăgubiri după ce un pasager a murit lângă ea. Gestul acesteia a devenit viral pe rețelele de socializare. Internauților nu le vine să creadă că pasagera este autoarea unei astfel de doleanțe.
Într-o amplă postare, care între timp a fost ștearsă de pe pagina de Facebook British Airways Complaints Advice (dar republicată pe Twitter) femeia se plânge că incidentul s-a petrecut în timpul unui zbor din 21 decembrie 2022. Aceasta călătorea de la Jamaica spre Marea Britanie.
Femeia spune că zbura împreună cu cei 5 copii și sora ei când a început urgența medicală. ”Un pasager aflat în spatele nostru a murit în cel mai îngrozitor mod. Asta ne-a oferit cea mai traumatizantă experiență în timpul unui zbor”, a scris autoarea postării, conform Mirror.
După ce a amintit de tragedia din avion, femeia în cauză, a cărei identitate nu a fost dezvăluită, s-a plâns de întârzierea zborului. ”Zborul în sine a fost întârziat cu aproape 3 ore, ceea ce a fost foarte frustrant în sine”, a scris ea.
Deși în avion avusese loc o tragedie, pasagera era nemulțumită că moartea omului a ”stricat rutina” și i-a făcut pe copii agitați. Aceasta mai spune că operatorul britanic a oferit familiei o ”cantitate limitată” de tichete alimentare. Ele echivalau doar cu ”o masă”, a continuat să se plângă femeia.
Revoltător este faptul că femeia în cauză a acuzat și intervenția medicilor în acest caz. ”Niciodată în viața mea nu am văzut să i se aplice cuiva șocuri electrice cu defibrilatorul sau resuscitare cardio-respiratorie. Nu m-aș fi așteptat ca asta să se întâmple în timpul unui zbor spre casă”, și-a continuat ea plângerea.
Textul scris de femeie continuă în aceeași notă șocantă. Ea a mai fost deranjată că, prin moartea de lângă ea, a fost perturbat serviciul obișnuit de băuturi. ”Serviciile din timpul zborului au fost oprite și, în afară de masa inițială, băuturile au fost întrerupte. Nu am primit o experiență de zbor completă pentru care am plătit”, s-a mai plâns pasagera.
În finalul mesajului, femeia spune că familia ei a rămas ”extrem de tristă” și a avut ”multe nopți nedormite” din cauza tragediei din avion. ”M-aș fi așteptat la o formă de comunicare din partea (British Airways) pentru cei dintre noi care au fost în zbor, în special suficient de aproape pentru a fi afectați și a fi văzut întreaga experiență, pentru a verifica starea noastră de bine, a se scuza pentru experiența avută și a oferi o formă de compensație sau consiliere după aceea”, a adăugat ea.
În urma acestui caz, reprezentanții British Airways au avut o reacție scurtă și la obiect. ”Siguranța este întotdeauna prioritatea noastră și colegii noștri din echipaj s-au concentrat pe acordarea primului ajutor.
Personalul de cabină este instruit să gestioneze urgențele medicale. Când se întâmplă un incident, încearcă adesea să continue serviciile la bord după plan, acolo unde este posibil”.