Oficialii clubului Chelsea Londra au prezentat echipamentul de joc pentru sezonul viitor pe care elevii lui Frank Lampard îl vor folosi la meciurile de pe teren propriu.
Gruparea lui Roman Abramovich încheie la finalul actualului sezon contractul de sponsorizare cu firma de anvelopre Yokohama, iar din toamnă pe tricouri va apărea logo-ul companiei de telefonie mobilă Three.
Înțelegerea cu noul sponsor, a cărui imagine va apărea pe partea din față a tricourilor, are o durată de trei ani, iar Chelsea va primi în urma acestui contract suma de 40 de milioane de lire sterline pe sezon.
Astfel, londonezii se alătură altor mari cluburi din Premier League, Arsenal, Tottenham și Liverpool, care încasează acceași sumă de la sponsori. Lider la acest capitol este Manchester United, care primește 53 de milioane de lire sterline pe an de la Chevrolet.
Pe de altă parte, Chelsea a prezentat pe rețelele de socializare noul echipament de joc pentru sezonul viitor care va fi folosit la întâlnirile de pe teren propriu și care a fost conceput pentru ”cel mai elegant club din Londra”.
Tricoul conceput de firma Nike aduce un omagiu celebrei industrii de croitorie din capitala Angliei. Acesta va fi în totalitaate de culoare albastră, cu dungi de un albastru mai închis la mâneci și la guler.
Albul completează acest tricou prin prezența pe logo-ul companiei de echipament sportiv și pe cel al sponsorului principal. Șortul va fi tot de culoare albastră, în timp ce jambierele vor fi albe.
”Echipamentul este cu adevărat intelingent. Puteți vedea povestea din spatele tricoului și aspectul care amintește de un costum bun. Cu siguranță vom fi cea mai bine îmbrăcată echipă în sezonul viitor”, a declarat atacantul Tammy Abraham.
Chelsea va juca pentru prima dată în noul echipament la meciul cu West Ham United, programat miercuri seară, de la ora 22:15. Însă, fanii nu vor putea achiziționa tricourile decât începând din 9 iulie.