News

Cinci schimbări mari pe care le pregătesc hotelurile în era post-pandemie de COVID-19. Adio bufet la micul dejun!

27.05.2020 | 15:46
Cinci schimbari mari pe care le pregatesc hotelurile in era postpandemie de COVID19 Adio bufet la micul dejun
ADVERTISEMENT

Pandemia de coronavirus a dus la închiderea hotelurilor timp de două luni, interval în care pierderile industriei HoReCa au fost uriașe. Însă nici în perioada post-pandemie lucrurile nu sunt simple, iar cazarea la hoteluri, inclusiv la cele de lux, se va face după niște reguli care nu au mai fost întâlnite până acum. 

Cinci schimbări mari pe care le pregătesc hotelurile de lux în era post-pandemie de COVID-19! Adio bufet la micul dejun

Business Insider scrie despre recomandările transmise de American Hotel and Lodging Association (AHLA), un organism care guvernează industria hotelieră din Statele Unite ale Americii. Iar marile lanțuri hoteliere precum Mariott sau Hilton au anunțat deja că vor adera la aceste reguli.

ADVERTISEMENT

Chiar dacă unii clienți se vor caza la unele hoteluri de lux, vor trebui să mai scadă din pretenții pentru că, printre aceste reguli se menționează faptul că șoferul o să își parcheze singur mașina, iar menajera nu va veni în fiecare zi să aranjeze camera.

Așa că experiența post-COVID într-un hotel va fi semnificativ schimbată pentru clienți față de ceea ce era înainte. Recomandările publicate de Amercan Hotel and Lodging Association au fost discutate cu experți în domeniul sănătății publice, oameni de știință, dar și hotelieri.

ADVERTISEMENT

Cinci schimbări majore la care să ne așteptăm în perioada următoare, conform Business Insider:

1. Check-in realizat cu smartphone-ul

Hotelurile trebuie să încurajeze interacțiunea cât mai scăzută între personal și clienți și printre măsuri este chiar eliminarea contactului la recepție. Astfel, check-in-ul va putea fi realizat în majoritatea locațiilor cu ajutorul smartphone-ului.

Lanțurile mari hoteliere au propriile aplicații pe dispozitivele moblie. În plus, accesul la celelalte facilități ale hotelului: Spa, piscină, sală de forță, etc. se va face tot cu ajutorul telefonului mobil inteligent.

ADVERTISEMENT

2. Menajerele nu vor mai aranja camerele în fiecare zi

Indiferent de cât de luxos va fi hotelul și cât de scumpă va fi camera achiziționată, una dintre recomandări este ca menajera să treacă mai rar. Astfel, recomandarea este ca menajera să aranjeze camera doar când clientul o specifică.

În plus, camera se va curăța și dezinfecta după eliberarea ei de către client, cu atenție deosebită la obiectele care sunt, în general, cele mai atinse. Întrerupătoare, mânere, telecomandă, chiuvetă, duș, etc.

ADVERTISEMENT

3. Room service, servit într-o pungă de plastic sau de hârtie

Serviciul de room service se va schimba mult în perioada următoare. Angajatul hotelului va lăsa produsele cerute de client într-o pungă, la ușa camerei și nu va mai intra în contact direct cu clientul.

4. Adio bufet la micul dejun! 

Printre recomandările organismului AHLA se află și eliminarea bufetului la micul dejun, din mai multe considerente. Sala de mese se va aglomera, iar, în plus, produsele expuse ar putea fi contaminate dacă cineva care ar putea fi pozitiv de COVID-19, tușește, strănută sau chiar atinge unele dintre produse.

Se recomandă micul dejun în pungi pre-ambalate și livrate în camerele clienților. Dacă, totuși, un hotel ține să aibă bufet, produsele trebuie protejate cu un plexiglas, iar numărul de mese să fie reduse pentru a se menține regulile de distanțare socială.

5. Fără valet. Clienții își parchează singuri mașinile

O regulă care îi vizează pe clienții de lux. Mașinile vor fi parcate de clienți, iar recomandarea este ca valetul să nu mai intre în vehiculul celor care se cazează la hotelul respectiv. Totuși, dacă hotelul își asumă în continuare acest serviciu, mașina clientului trebuie dezinfectată în totalitate după ce valetul a coborât de la volan.

 

ADVERTISEMENT