Life

Cine deține magazinele Pepco în România, unde românii se îngrămădesc să cumpere. Retailerul are super promoții la produse, multe au prețuri sub 10 lei

Care este proprietarul magazinelor Pepco în România. Discouterul polonez are reduceri generoase la produse, multe sub 10 lei.
12.04.2025 | 14:40
Cine detine magazinele Pepco in Romania unde romanii se ingramadesc sa cumpere Retailerul are super promotii la produse multe au preturi sub 10 lei
Cine este proprietarul magazinelor Pepco România. Sursa foto: Facebook.com
ADVERTISEMENT

Pepco a ajuns în România în anul 2015, însă puțini știu cine deține magazinele, unde românii se îngrămădesc să cumpere articole la costuri foarte accesibile. Retailerul are super promoții la mii de produse, iar multe dintre ele au prețuri sub 10 lei. Clienții le iubesc.

Proprietarul magazinelor Pepco în România

Care este proprietarul magazinelor Pepco din țara noastră? Aceasta este întrebarea la care puțini români au răspunsul, cu toate că mereu dau iama în locații pentru a achiziționa produse la costuri foarte generoase.

ADVERTISEMENT

Discouterul polonez are reduceri generoase la o gamă largă de lucruri, majoritatea dintre ele având prețuri sub 10 lei. Cumpărătorii din România sunt îndrăgostiți de ele, însă puțini sunt cei care știu cine deține retailerul.

Printre produsele care au costuri sub 10 lei se numără accesoriile. Un set de 24 de cercei cu perle, tip șurub, se poate achiziționa de români cu numai 5 lei. Tricoul de femei cu bretele subțiri se vinde cu 9,5 lei.

ADVERTISEMENT

La bărbați un tricou confecționat din bumbac costă doar 10 lei. Decorațiunile pentru casă, diverse culori și forme, costă 10 lei, după cum arată catalogul online. În plus, ramele foto de dimensiuni mici sunt pe rafturi la doar 5 lei, iar cele mari costă 10 lei.

Mai exact, holdingul sud-african Steinhoff International este cel care are lanțul de magazine, scrie profit.ro. Acesta este unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă și îmbrăcăminte din lume, fiind prezent în țara noastră prin intermediul Pepco.

ADVERTISEMENT

Compania deține 72,3% din acțiunile Pepco Group. Retailerul de produse cu discount a ajuns la o rețea destul de mare. Rețeaua europeană de magazine de articole de îmbrăcăminte și industriale cu prețuri reduse are peste 400 de magazine pe teritoriul românesc.

ADVERTISEMENT

De asemenea, grupul este liderul pieţei de fashion din România, cu afaceri de miliarde de lei. Pepco s-a listat pe bursa din capitala Poloniei şi a fost evaluată la 6,3 miliarde de dolari (5,2 miliarde de euro). A avut cel mai mare IPO de la Varşovia din 2021, conform Reuters.

Pepco, o companie în continuă expansiune în România

Pepco se numără printre companiile care au reușit să se extindă enorm de când a ajuns în România. Retailerul a fost fondat la finalul anului 1999, în Polonia, drept sucursală a firmei britanice Brown&Jackson. În primii ani de funcționare, magazinele au purtat denumirea L-stretcher.

În anul 2004, firma a fost achiziționată de Pepkor cu sediul în Africa de Sud. Acest lucru s-a produs ca urmare a modificărilor de capital din cadrul exploatației. La acel moment, sigla comercială și numele au fost schimbate în PEPCO.

De atunci s-au făcut numeroase investiții în privința dezvoltării. Rețeaua a ajuns în 2012 să aibă 400 de magazine în Polonia. Un an mai târziu compania a intrat pe două piețe noi, Cehia și Slovacia. În 2015 a început să deschidă magazine în România și Ungaria.

În anul 2016 Pepco era o rețea care avea deja peste 1.000 de magazine. În 2017 s-a extins în Croația, Slovenia și Lituania, iar Letonia s-a alăturat la începutul anului următor. În 2019 s-au deschis magazine în Bulgaria și în 2020 au urmat Serbia și Italia.

De asemenea, compania a continuat expansiunea în anul 2021, în Spania și Austria. În 2022 au urmat Germania și Grecia. Așa se face că în mai 2022, compania avea peste 2.500 de magazine în 15 țări europene și peste 23.000 de angajați.

Tags: