Fotbal international

Cine este românul care s-a pozat cu Mbappe şi celelalte staruri ale miliardarilor de la PSG! Organizează amicalele francezilor din această vară

17.07.2019 | 19:15
Fiul lui Adrian Thiess, alături de Kylian Mbappe

Omul de afaceri Adrian Thiess a organizat perioada de pregătire a celor de la PSG din această vară, prin intermediul uneia dintre cele mai importante companii din domeniu, Onside Sport. Echipa la care este legitimat și atacantul Virgiliu Postolachi, cel care a fost dorit de Cosmin Contra la echipa națională, vine după un sezon în care a reușit să câștige un singur trofeu, campionatul Franței, iar cantonamentele din această vară sunt extrem de importante, având în vedere obiectivul declarat al parizienilor, câștigarea Ligii Campionilor.

Românul care s-a pozat cu starurile lui PSG la începutul pregătirilor

Adrian Thiess, cel care a organizat amicalul lui Dinamo cu Barcelona, din august 2020, meci câștigat de catalani 0-2, pe Arena Națională, a stabilit, alături de compania Onside Sport, două stagii de pregătire importante pentru PSG. Primul va conține două partide amicale în Germania, unde în primul meci PSG a învins Dinamo Dresda, 6-1, cu Virgiliu Postolachi printre marcatori.
Omul de afaceri a venit însoţit de fiul său, cel care s-a şi pozat cu starurile Mbappe şi Verratti.

În a doua partidă din Germania, PSG va juca împotriva lui FC Nurenberg, pe 20 iulie.  Pentru cel de-al doilea cantonament al verii, Mbappe și compania vor merge în Asia, la sfârșitul lunii iulie, unde îi vor întâlni, printre altele, pe Inter Milano. Imagini deosebite surprinse înainte de meciul cu Dinamo Dresda, cu sute de fani care aşteptau să-i vadă pe jucătorii lui PSG.

Amicalele PSG-ului, doar începutul pentru Adrian Thiess

Adrian Thiess anunţă că organizarea cantonamentelor PSG-ului reprezintă doar o primă etapă a colaborării care se va realiza cu Onside Sport. “Da, este adevărat. Am pus baza unei colaborări cu Onside Sports, o companie care are acționari printre alții pe managerul lui Jürgen Klopp, pe fostul manager al Match IQ și un vechi prieten, Henning Riesselmann precum și Lagardere, lider global în marketing sportiv.

Avem un business plan bine structurat și evident multe evenimente de anvergură. Pentru început avem cele două meciuri ale PSG în Germania, pe 16 iulie cu Dynamo Dresda si 20 iulie cu FC Nurenberg. La Nurenberg s-au vândut 10.000 de bilete în doar 5 ore. Asta spune mult despre ceea ce înseamnă acest sport în Germania și cum arată fotbalul la noi”, a declarat Thiess.