Un client al unui cunoscut supermarket din Brașov a fost bătut cu bestialitate de agentul de pază după ce soția acestuia a intrat la cumpărături cu un suc cumpărat de la un alt magazin.
Agentul de securitate care păzea un magazin Kaufland din Codlea a fost condamnat de Judecătoria Brașov pentru purtare abuzivă față de client.
Paznicul a fost obligat să plătească daune de 4.000 de lei, echivalentul a 2000 de zile de amendă, care se vor transforma în închisoare în caz de neachitare.
Decizia instanței e definitivă și nu a fost contestată de niciuna dintre părți. De altfel, conform Adevărul.ro, se pare că bărbatul bătut l-ar fi iertat pe agresor.
În timpul procesului clientul agresat a înaintat instanței un înscris notarial prin care i-a informat pe judecători că nu mai are nicio pretenție față de inculpat.
Incidentul s-a petrecut în 10 mai 2017 la supermarketul Kaufland din Codlea. Agentul de pază și-a recunoscut vina, însă a dat vina pe colegul său paznic, care l-ar fi indus în eroare.
Agentul de pază, alături de colegul său, a intrat într-un conflict verbal cu doi clienți, soț și soție, lucru semnalat de un cetățean la 112.
Cei doi soți ar fi făcut cumpărături din magazin în valoare de 350 de lei, însă agentul de pază ar fi fost deranjat de o doză de suc care se afla în poșeta femeii, pe care ar fi acuzat-o de furt.
De aici până la bătaie a mai fost un singur pas, fiind nevoie de intervenția polițiștilor pentru a calma spiritele.
Paznicul l-a lovit pe client cu genunchiul în stomac și cu pumnul în zona feței, o reacție total deplasată pentru o presupusă doză de suc furată din magazin. Potrivit certificatului medico-legal, clientul a avut nevoie de 7 zile de îngrijiri medicale.
Mai mult, specialiștii au concluzionat că sucul respectiv nici măcar nu se găsea pe rafturile magazinului Kaufland. „Inculpatul a recunoscut comiterea faptei pentru care este cercetat, precizând că a avut reacţia violentă din cauza faptului că a fost indus în eroare de manifestarea colegului său care se contrazicea cu persoana vătămată. A mai susţinut că a avut cunoştinţă de atribuţiile care îi reveneau în calitate de agent de securitate şi că regretă reacţia pe care a avut-o faţă de persoana vătămată. În plus, acesta a menţionat că a constatat ulterior că sticla de suc de la care s-a iscat conflictul iniţial nici măcar nu se afla la vânzare în magazinul Kaufland”, este menționat în hotărârea Judecătoriei Braşov.