ADVERTISEMENT
News

Clotilde Armand a desființat Administrația Piețelor. Cum vor obține comercianții autorizația de funcționare

Autor: Cerasela Stafie | 09.03.2021 | 12:29
Clotilde Armand a desființat Administrația Piețelor. Cum vor obține comercianții autorizația de funcționare
Clotilde Armand a desființat Administrația Piețelor. Cum vor obține comercianții autorizația de funcționare Colaj: Fanatik

Clotilde Armand a desființat Administrația Piețelor. Comercianții și producători văr fi nevoiți să obțină autorizația de funcționare direct de la Primăria Sectorului 1.

ADVERTISEMENT

Potrivit edilului, în acest fel oamenii vor avea posibilitatea să pună pe masă alimente de calitate. În plus, acestea vor fi achiziționate la un preț corect, direct de la cei care le produc.

Producătorii și comercianții care vor să închirieze tarabe în incinta piețelor, dar și oamenii care vor să închirieze spații comerciale în cadrul acestora vor fi nevoiți să se adreseze direct Primăriei. Piețele afectate de acestă decizie sunt: Piața Matache, Piața Domenii, Piața 1 Mai, Piața Aurel Vlaicu, Piața Aviației, Piața Dorobanți, Piața Amzei, Piața Mureș și Piața Pajura.

ADVERTISEMENT

Clotilde Armand a desființat Administrația Piețelor. Cum vor obține comercianții autorizația de funcționare

Potrivit unui comunicat al administrației locale a Sectorului 1, acest lucru este în beneficiul cetățenilor: „locuitorii Sectorului 1 trebuie să aibă pe masă legume și fructe de calitate pe care să le achiziționeze la prețul corect direct de la cei care le produc”.

„Este un nou început pentru piețele din Sectorul 1. Tarabele vor fi închiriate corect și transparent pentru ca adevărații producători să aleagă piețele noastre pentru a-și desface marfa,” a spus Clotilde Armand.

ADVERTISEMENT

„Piețele din Sectorul 1 vor deveni centre comerciale cu respect pentru cetățeni, în care bucureștenii să-și facă cu încredere și cu plăcere cumpărăturile,” a transmis edilul, potrivit Agerpres.

Direcția Generală de Administrație Public–Serviciul Administrativ este instituția care va prelua cererile pentru închirierea spațiilor comerciale din incinta piețelor. Cererile pentru închirierea tarabelor și suprafețelor de teren pentru vânzarea produselor cu caracter sezonier vor fi depuse la Serviciul Autorizații de Funcționare și Servicii Publice.

ADVERTISEMENT

Primăria a transmis și care sunt perioadele de timp în care se pot depune solicitările: „Cererile pentru închirierea tarabelor și a suprafețelor de teren pentru vânzarea produselor cu caracter sezonier trebuie depuse cu 30 zile înainte de data de începere a activității în piață, iar cererile de prelungire a contractelor de închiriere și convențiilor contractuale, trebuie depuse cu cel puțin 30 zile înainte de data expirării contractului de închiriere/convenției contractuale.”

Modificarea procedurii de închiriere a acestor să spații a fost făcută în baza Hotărârii Consiliului Local Sector 1 nr. 291/2020, prin care s-au reorganizat direcţiile din subordinea Consiliului Local. Tot în urma acestei hotărâri Administrația Piețlor a fost desființată.

ADVERTISEMENT
CITEȘTE mai multe articole interesante din categoriile NEWS, SPORT sau LIFE
ADVERTISEMENT
A apărut noua revistă Taifasuri
  • Câștigă ACUM o Dacia Logan, 2.000 de euro și multe alte premii!
  • Nr. 841. 32 pagini + CD. Doar 10lei!