Pasagerii de la clasa business ai unei companii aeriene au avut surprinza să vadă că în meniul oferit la bord este inclusă „mâncare de câini”. Utilizatorii de rețele sociale s-au inflamat întrebându-se ce poate fi aceasta în timp ce meniul cu pricina a fost distribuit online.
E drept că mâncarea servită în avioanele de linie nu are mereu cea mai bună reputație, dar chiar și cei mai stoici dintre pasageri s-ar putea gândi de două ori înainte de a comanda din meniu un fel de „mâncare de câini”.
O fotografie făcută de un pasager într-un avion al companiei China Eastern Airlines, Conrad Wu, arată meniul pentru cei care zboară la clasa business, care include carne de vită, fructe de mare și mâncăruri de supă.
Dar o traducere nefericită în limba engleză a făcut ca oamenii să intre la idei, scrie The Independent. Printre opțiunile pentru un antreu se numără „mâncare de câine din import cu bame”.
Conrad Wu a distribuit fotografia meniului pe Facebook, întrebând: „Ce poate să fie aceasta mai exact?”. Aproape 1.000 de persoane au reacționat la postarea de pe Facebook, cu sute de comentarii și distribuiri.
Un internaut, Edward Poon, a întrebat dacă asta înseamnă că linia aeriană este prietenoasă cu animalele de companie, în timp ce un altul a spus că este pentru că „te tratează ca pe un câine, nu ca pe un om”.
„Consecințele folosirii Google translate”, a avertizat un altul, Coleman So, în timp ce Dai Ching a glumit: „Trebuie să fie un hot dog?”.
Imaginea a fost, de asemenea, distribuită pe Reddit, iar un utilizator a remarcat faptul că era vorba în mod specific de mâncare de câini „de import”. „Se pare că pasagerii de la clasa economică primesc doar mâncare de câini autohtoni”, a glumit acesta.
Nu este clar la ce fel de mâncare se referă meniul tradus de la bordul zborului China Eastern. The Independent a contactat operatorul pentru clarificări.
La începutul acestui an, o companie aeriană și-a sfătuit clienții să renunțe la a mai servi o masă la bord, spunând că aceasta este „alegerea etică”. Japan Airlines a testat din 2020 „JAL Ethical Choice MealSkip Option”, care permitea pasagerilor să renunțe la un serviciu de masă pe anumite zboruri.
Transportatorul a transformat-o acum într-o opțiune permanentă pentru rezervările de zbor la nivel mondial, subliniind beneficiile în materie de sustenabilitate ale evitării unui prânz în timpul zborului.
Și, într-un scenariu neașteptat, un pasager de la clasa business dintr-un zbor spre Japonia, în februarie, care a comandat un mic dejun vegan, a fost uimit când a primit o singură banană și o pereche de bețișoare.
„Când au m-au servit cu banana după decolare, am crezut că este doar un aperitiv dezamăgitor și că va urma și altceva, dar de fapt a fost întregul felul de mâncare”, a postat acesta.