Compania care operează restaurantul Berăria H din București anunță că a câștigat o licitație pentru un teren de 30.000 mp din Iași și poartă discuții pentru locații din alte două orașe din România.
„Plănuim un proiect extins de regenerare urbană care, pe lângă Berăria H Iași, va include diverse funcțiuni comerciale din sfera divertismentului și a ieșirilor în oraș, creând un nucleu dinamic al vieții sociale pentru comunitate.
Am planificat două faze de dezvoltare, cu o investiție totală estimată la peste 40 de milioane de euro”, a declarat Vlad Dumitru, Manager General Berăria H.
Totodată, din informațiile publice, adiacent locației, autoritățile au în vedere amenajarea unui muzeu, iar în imediata vecinătate se află mai multe terenuri de sport (fotbal, tenis).
De asemenea, compania a achiziționat restaurantul Shorley din capitală (atât clădirea, cât și dreptul de utilizare a mărcii). Restaurantul Shorley, unul dintre primele deschise în București în anii ’90, a devenit un reper pentru studențimea din ’90 – 2000 și a atras numeroase celebrități, precum Florin Piersic sau Peter Imre.
În 2024, Berăria H sărbătorește zece ani de la deschidere, timp în care 5.000.000 de clienți i-au trecut pragul.
De-a lungul celor zece ani, locația din București și-a crescut în mod constant traficul și încasările, atât pe segmentul de food & bar, cât și pe cel de concerte/bilete, cu excepția anilor cu restricții din cauza pandemiei.
În ultimele 12 luni traficul a fost de peste 700.000 de oaspeți, iar vânzările generate de locație au depășit în 2023, pentru prima dată, pragul de 15 milioane de euro.
Berăria H a fost deschisă în anul 2014, în zona parcului Herăstrău, în clădirea unui fost pavilion comercial. Locația din București devenit de succes și datorită unor evenimente cu muzică live de calitate în interpretarea unor artiști îndrăgiți, atât naționali cât și internaționali.