Carousel hot news

“Bokila, de reanimare! Salomao, ca o tricicletă! Albin, epavă!”

FC Dinamo nu a avut o campanie foarte bună de transferuri în această vară, formaţia din Şoseaua Ştefan cel Mare a achiziţionat din nou doar jucători liberi. Mişcările din mercato nu au fost...
Autor: Razvan Nicolae | 26.09.2017 | 00:04

FC Dinamo nu a avut o campanie foarte bună de transferuri în această vară, formaţia din Şoseaua Ştefan cel Mare a achiziţionat din nou doar jucători liberi. Mişcările din mercato nu au fost pe placul lui Cornel Dinu, fostul jucător al “câinilor roşii”. Cornel Dinu a criticat în termeni duri achiziţiile făcute în această vară de Dinamo. Fostul internaţional a declarat că nu a înţeles de ce anumiţi jucători din linia de mijloc a echipei au îndepărtaţi în vară, mai ales că s-a renunţat la unii dintre cei mai buni jucători ai echipei.

“E nepermis să renunţi la tot compartimentul de mijloc care a fost fcel mai bun în finalul sezonului trecut de campionat. În mod normal, orice tehnician capabil păstrează ce-i bun şi completează cu ce-i lipseşte. În schimb, la Dinamo s-a renunţat la tot ce a fost bun. Nu mai spun de jucătorii tineri, şi ei îndepărtaţi condamnabil, mă refer aici la Mihai Popescu, Olteanu, Bumba, Manole, Târcoveanu sau Daniel Popa”, a declarat Cornel Dinu pentru gsp.ro. Click pe meci în aplicaţia de mai jos pentru detaliile complete: echipe de start, comentariul live, statistici, clasament în timp real! Click pe MECIURILE ZILEI pentru a vedea toate jocurile de azi

Cum i-a caracterizat Cornel Dinu pe Salomao, Bokila sau Albin

Fostul internaţional român a declarat că jucătorii aduşi în această vară se aflau în convalescenţă atunci când au fost transferaţi de Dinamo. Printre cei mai criticaţi jucători s-a aflat şi Jeremy Bokila, fotbalist adus de la CFR Cluj, despre acesta, Cornel Dinu a susţinut că are o stare care nu este nici de infirmerie.

“Au fost aduşi străini aflaţi încă în convalescenţă, expiraţi şi jalnici pe teren. Katsikas e lent chiar şi pentru Sirtaki. Salomao nu driblează pe nimeni şi nu aleargă nici măcar ca o trotinetă ci ca o tricicletă a copilăriei. Face trei paşi stânga, trei paşi dreapta. L-au adus pe nocturnul Albin cu toate că îi ştiau foarte bine viaţa. Bokila are o stare fizică nici măcar de infirmerie, ci mai aproape de reanimare, după spusele oamenilor de la Cluj, care nu degeaba l-au cedat atât de uşor. Ar mai fi şi Nascimento, care este doar un jucător de fotbal în sală. Cel mai dureros este că în felul acesta au pus şi foc în vestiar. Le-au oferit acestor epave contracte sfidătoare: românii abia câştigă câteva mii, iar clubistul Albin a luat direct 15.000 de euro pe lună, s-a plătit pentru un el un comision cu patru zero-uri, iar acesta e doar un exemplu”, a mai precizat Cornel Dinu pentru gsp.ro.

CITEȘTE mai multe articole interesante din categoriile NEWS, SPORT sau LIFE
A apărut noua revistă Taifasuri
  • Câștigă ACUM o Dacia Logan, 2.000 de euro și multe alte premii!