Fotbal intern

Cristiano Bergodi a ieşit din carantină! Primul antrenament cu fotbaliştii Universităţii Craiova

28.05.2020 | 16:07
Cristiano Bergodi a iesit din carantina Primul antrenament cu fotbalistii Universitatii Craiova
ADVERTISEMENT

Cristiano Bergodi a ieşit din carantină miercuri şi a dat startul pregătirii pentru cele opt finale din play-off. Primul meci ar urma să se dispute în weekend-ul 13-14 iunie, pe teren propriu, cu FC Botoşani.

UPDATE, 28 mai, ora 16:00 / Cristiano Bergodi a susţinut primul antrenament la U Craiova. Fotbaliştii s-au pregătit pe grupe, iar primii care au intrat pe mâna italianului au fost Elvir Koljic şi Luis Niţu. Cei doi au primit indicaţii de la antrenorul italian în timpul exerciţiilor.

cristiano Bergodi
Cristiano Bergodi, la primul antrenament cu jucătorii Universităţii Craiova

UPDATE, 27 mai, ora 10:38 / Cristiano Bergodi a ieşit din carantină după 14 zile şi a oferit câteva declaraţii la ieşirea din hotel.

“Au fost două săptămâni ciudate, plus cele două luni în Italia. Au fost greu. Oamenii au fost foarte amabili şi am fost mulţumit. Am urmărit jocurile echipei în cameră şi am văzut ce lot am la dispoziţie. Nu m-am întâlnit cu jucătorii, dar voi vorbi cu ei faţă în faţă.

ADVERTISEMENT

Este greu din punct de vedere mental când eşti în carantină. Nu mi-e teamă, dar trebuie să respectăm deciziile. Am văzut că şi în Germania. Va fi foarte greu că nu vom avea suporterii lângă noi. Cunosc jucătorii, mai ales că i-am întâlnit în acest sezon. Trebuie să avem un final de campionat foarte bun.

Un fotbalist trebuie să se gândească la cel mai important obiectiv. Suntem la patru puncte de CFR Cluj, dar va fi greu pentru toate echipele. Mihăilă e un jucător foarte talentat, o să vedem ce se va întâmpla cu el. Până la sfârşitul campionatului îl vom avea, asta e sigur”, a declarat Cristiano Bergodi pentru Oltenia TV.

Cristiano Bergodi pregătit sa înceapă antrenamentele la Universitatea.

Posted by Oltenia TV on Wednesday, 27 May 2020

ŞTIRE INIŢIALĂ – 13 mai

Universitatea Craiova are acum antrenor și în mod fizic, nu doar în acte. Italianul Cristiano Bergodi a ajuns marți noaptea în Bănie, după o călătorie extenuantă în timpul căreia a schimbat 3 avioane, și a intrat imediat în carantină la un hotel din oraș.

Cristiano Bergodi a ajuns la Craiova. Va sta 14 zile în carantină

Universitatea Craiova s-a mișcat foarte repede după despărțirea de Corneliu Papură și l-a numit pe italianul Cristiano Bergodi pe banca tehnică a echipei. Nu au fost probleme la negocieri, ci ele au apărut abia după ce Bergodi a fost anunțat oficial, deoarece tehnicianul se afla în Italia și nu era nicio posibilitate ca acesta să ajungă cât mai repede în Bănie pentru a intra în programul echipei.

ADVERTISEMENT

Cum zborurile directe dinspre Italia către România sunt în continuare suspendate, șefii olteni au fost nevoiți să apeleze la același traseu pe care l-au folosit și la aducerea portarului Mirko Pigliacelli. Este vorba de o variantă mult ocolitoare, Bergodi fiind nevoit să schimbe trei avioane pentru a ajunge în România. Astfel, el a plecat de pe aeroportul „Fiumicino” din Roma către Frankfurt, de acolo a zburat către Lisabona, de unde a luat un alt avion înspre Aeroportul „Henri Coandă” din București.

Bergodi a ajuns la București marți noaptea, în jurul orei 1, iar de pe aeroport a fost preluat de ambulanțe și transferat către Craiova în condiții de maximă siguranță.

„Luni am plecat de la Roma și am schimbat ambulanțele și am ajuns aici. Am făcut o zi jumătate pe drum. Am schimbat 4-5 ambulanțe de la București la Craiova”, a spus tehnicianul italian la sosirea în Craiova.

Carantină într-un hotel de lux

Imediat cum a ajuns la Craiova, antrenorul italian a intrat în carantină la un hotel de lux din centrul Craiovei, unde va sta timp de 14 zile. Tot acolo se află și portarul Mirko Pigliacelli, sosit de câteva zile în Bănie, clubul oltean urmând să plătească pentru șederea acestora o sumă de aproximativ 2.500 de euro.

„Nu am vorbit cu băieții, am trimis doar pe WhatsApp un mesaj că ne vom vedea când voi ieși din carantină. Mă voi uita la meciurile echipei în această perioadă”, a mai spus Bergodi.

Vrea titlul chiar în acest an

Săptămâna trecută, la puține momente după ce Universitatea a anunțat oficial numirea lui Crstiano Bergodi în funția de antrenor al echipei, italianul a acordat un interviu în exclusivitate pentru FANATIK, în care anunța că obiectivul său principal este cucerirea titlului de campioană.

„Obiectivul este titlul. Suntem la patru puncte și mai sunt opt meciuri de jucat din acest mini-campionat. Papură a făcut treabă bună, iar noi trebuie să continuăm această muncă. Eu am mare entuziasm, dorință multă și îmi doresc enorm să reușesc.

Pentru că am văzut că au apărut unele nume legate de staff, pot să confirm că vin doar cu secundul Luigi Ciarlantini. Atât. Împreună cu cei rămași în staff, vrem să aducem titlul la Craiova. Tot timpul am spus de Craiova că are echipă foarte bună care poate câștiga trofee. Acum e momentul să reușim împreună!” spunea Bergodi pentru FANATIK, în primul interviu acordat presei din România după numirea la Craiova.