Cristi Chivu, Adrian Ilie și Bogdan Lobonț, imagini de legendă „Pentru Fotbal Adevărat” în Cupa României Timișoreana

Silviu Ghering   
în Cupa Romaniei
18/03/2019, 15:02
Cristi Chivu, Adrian Ilie și Bogdan Lobonț, imagini de legendă „Pentru Fotbal Adevărat” în Cupa României Timișoreana GALERIE FOTO
Cristi Chivu, Adrian Ilie și Bogdan Lobonț, imagini de legendă pentru „Un fotbal adevărat” în Cupa României Timișoreana

„Căpitanul” Cristi Chivu, „Cobra” Adrian Ilie și „Pisica” Bogdan Lobonț s-au întîlnit din nou, după câți ani?, pe „Arena Națională”. Din păcate nu pe gazon, cum au făcut-o de atâtea ori, ci în tribună. Mai exact în sectorul VIP de la Tribuna I. Unde a avut loc lansarea noii campanii „Pentru Fotbal Adevărat”, mai concret prelungirea colaborării dintre FRF și Timișoreana, sponsor al Cupei României.

Cristi Chivu, Adrian Ilie și Bogdan Lobonț, imagini de legendă pentru „Un fotbal adevărat” în Cupa României Timișoreana

Reunirea „lotului” a fost prilejuită, așadar, de semnarea unui nou contract de sponsorizare a Cupei României, între FRF și Timișoreana, marcă de bere Ursus Breweries, brand reprezentat de președintele companiei Dragoș Constantinescu. FRF a fost prezentă prin președintele Răzvan Burleanu. Cupa României va fi sponsorizată de Timișoreana până în 2022. „Colaborarea dintre compania noastră și Federația Română de Fotbal durează de 13 ani și va continua cel puțin încă trei. Vom încerca să ne facem treaba cât mai bine pentru a aduce iubitorii de fotbal mai aproape de sportul preferat în număr cât mai mare. Ne onorează implicarea în proiectul nostru a unor fotbaliști legendari, cum sunt Criti Chivu, Adi Ilie și Bofdan Lobonț”, a declarat Dragoș Constantinescu.

Răzava Burleanu a reiterat importanța majoră a Cupei României, competiție în care „toate echipele pornesc cu aceeași șansă și în care Federația a hotărât ca din ediția viitoare toate echipele din ligile inferioare să dispute meciurile pe teren propriu indiferent de faza în care joacă. Sperăm ca prin această decizie să atragem câți mai mulți spectatori în triubunele stadionelor din toată țara, mai ales după intrarea în competiție a echipelor din Liga I”.

Tricourile lui Lobonț, Adi Ilie și Chivu au fost suport pentru zeci de autografe la lansare campaniei „Pentru Fotbal Adevărat” de sponsorizare Cupei României de către Timișoreana, bere a brandului Ursus Breweries
Tricourile lui Lobonț, Adi Ilie și Chivu au fost suport pentru zeci de autografe la lansare campaniei „Pentru Fotbal Adevărat” de sponsorizare Cupei României de către Timișoreana

„Legendele” au pus accentul pe „pasiune, muncă, spirit de sacrificiu” pentru un fotbal adevărat

„Căpitanul” Cristi Chivu a subliniat importanța „unei competiții care oferă un trofeu important, și cine nu-și dorește un trofeu? Mai ales că pașii către câștigarea lui sunt mai puțini decât etapele unui campionat. Plus calificarea într-o cupă europeană. Pasiunea, responsabilitatea, sacrificiul de sine sunt condiții inseparabile de marea performanță. Nu numai în fotbal, ci în orice domeniu de activitate”.

„Cobra” Adi Ilie a scos în evidență importanța mesajului trimis de organizatoarea Cupei României, Federația Română de Fotbal, către iubitorii de fotbal prin colaborarea cu Timișoreana: „Seriozitate, acordarea unei importanțe egale cu a campionatului, mesaj puternic pentru ca toți cei implicați în fenomen, de la jucători la spectatori să acorde atenția cuvenită unei competiții naționale majore”.

Bogdan Lobonț, Adi Ilie, Răzvan Burleanu și Cristi Chivu, într-un „amical” la lansarea campaniei „Pentru Fotbal Adevărat” de sponsorizare a Cupei României de către Timișoreana, bere a brandului Ursus Breweries
Bogdan Lobonț, Adi Ilie, Răzvan Burleanu și Cristi Chivu, într-un „amical” la lansarea campaniei „Pentru Fotbal Adevărat” de sponsorizare a Cupei României de către Timișoreana

Iar „Pisica” Bogdan Lobonț a „plonjat” pe importanța tradiției Cupei României, competiție de 86 de ani, prima ediție adunând la start, în 1933, nu mai puțin de 68 de echipe, 52 dintre acestea fiind din eșaloanele inferioare. „Loby” a pus și el accentul pe „pasiune, muncă, seriozitate și responsabilitate, atribute obligatorii ale unei activități profesioniste care vrea să facă performanță”.

Perla zilei: „Bogdan Lobonț va promova pe U Cluj în acest sezon ca să aibă și CFR Cluj cu cine juca meciuri serioase în Liga I”

De remarcat că toți cei 3 mari foști fotbaliști, deși retrași de ceva timp din activitatea competițională, s-au prezentat într-o formă fizică de invidiat, la fel de supli ca pe vremea când duceau echipa națională la turneele finale ale Europenelor sau Mondialelor. Chivu (38 de ani), Ilie (44 de ani) și Lobonț (41 de ani) au fost exterm de volubili, au dat autografe pe zeci de mingii și tricouri Timișoreana, au suportat cu stoicism și zâmbetul pe buze supliciul interviurilor „la panou”, răspunzând cu răbdare și, mai ales, diplomație tirului de întrebări.

„Pisica” Bogdan Lobonț a „parat” cu pixul în mână asaltul fanilor pentru autografe cu ocazia lansării campaniei „Pentru Fotbal Adevărat” de sponsorizare a Cupei României de către Timișoreana, bere a brandului Ursus Breweries
„Pisica” Bogdan Lobonț a „parat” cu pixul în mână asaltul fanilor pentru autografe cu ocazia lansării campaniei „Pentru Fotbal Adevărat” de sponsorizare a Cupei României de către Timișoreana

Mai ales că atât Cristi Chivu (antrenor la juniorii U14 ai lui Inter Milano), cât și Bogdan Lobonț (antrenor al lui U Cluj, locul 2 în Liga a II-a) urmau să plece destul de repede la „locul de muncă”. Apropo de Lobonț și achipa sa, prezentatorul evenimentului de pe „Arena Națională”, cunoscutul comentator sportiv Emil Grădinescu, a avut o replică primită de toată asistența cu râsete mai mult sau mai puțin înfundate, când l-a prezentat pe fostul portar al echipei naționale: „…Și Bogdan Lobonț, care va promova pe U Cluj în acest sezon ca să aibă și CFR Cluj cu cine juca meciuri serioase în Liga I”.

Replica zilei la lansarea campaniei „Pentru Fotbal Adevărat” de sponsorizare a Cupei României de către Timișoreana, a dat-o comentatrorul sportiv Emil Grădinescu și vizează pe CFR Cluj
Replica zilei la lansarea campaniei „Pentru Fotbal Adevărat” de sponsorizare a Cupei României de către Timișoreana, a dat-o comentatrorul sportiv Emil Grădinescu
Închide ×

FANATIK.RO utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea si în activitatea curentă a FANATIK.RO cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Am înțeles