Cristian Balaj îl face praf pe arbitrul care l-a eliminat pe Tamaș! ”Greșeală grosolană, n-a fost nici penalty”

Traian Terzian   
în Echipa nationala
14/10/2018, 18:54
Cristian Balaj îl face praf pe arbitrul care l-a eliminat pe Tamaș! ”Greșeală grosolană, n-a fost nici penalty” GALERIE FOTO
Fostul arbitrul internațional Cristian Balaj îl face praf pe centralul olandez Kevin Blom care l-a eliminat pe Gabriel Tamaș

Fostul arbitrul internațional Cristian Balaj îl face praf pe centralul olandez Kevin Blom care l-a eliminat pe Gabriel Tamaș în finalul primei reprize a meciului România – Serbia 0-0. Băimăreanul consideră că fundașul român nu trebuia să vadă cartonașul roșu, deoarece lovitura nu a fost intenționată.

”Arbitrul a avut o poziţie perfectă la acea fază, deci trebuie să-i dăm credit, chiar dacă reluările pe care le-am văzut nu-l ajută. Dacă există doar o ştergere, nu avem răutate şi nici intenţie de lovire, intensitate. Era suficient cartonaş galben pentru imprudenţă. Ce să mai vorbim, a fost o greşeală grosolană!”, a declarat fostul arbitru pentru prosport.ro.

Cristian Balaj îl face praf pe arbitrul care l-a eliminat pe Tamaș: ”N-a existat contact”

”Categoric, a fost o eliminare gratuită. Exact cum am spus, în primul rând, nu-l atinge pe sârb. În al doilea rând, n-a fost intenţie. Tamaş a încercat să joace balonul, nu a urmărit să-şi lovească adversarul. Nici vorbă de penalty. N-a existat contact, cum am spus deja. A fost, cel mult, o ştergere pe care, însă, trebuie să o căutăm, să vedem dacă este! Pentru joc periculos s-ar fi putut da, cel mult, lovitură liberă indirectă din acel loc”, a spus Cristian Balaj care îl face astfel praf pe arbitrul care l-a eliminat pe Gabriel Tamaș.

Gabriel Tamaș primește cartonașul roșu din partea arbitrului olandez Kevin Blom
Gabriel Tamaș primește cartonașul roșu din partea arbitrului olandez Kevin Blom

Fostul arbitru recunoaște că și el ar fi dat penalty dacă nu ar fi dost ajutat de arbitrajul video: ”E greu de spus ce-aş fi făcut eu dacă eram acolo… Probabil că, da, şi eu aş fi dat penalty, neavând la dispoziţie o posibilitate să verific cu altcineva, cum a fost la Campionatul Mondial”.

Tamaș, atac la adresa presei

Gabriel Tamaș a primit direct cartonașul roșu în minutul 44, după ce pare că l-a lovit cu piciorul în față pe Mijat Gacinovic. Sârbii au primit penalty la faza respectivă, dar Dusan Tadic a tras peste poartă. La finalul meciului, Gabriel Tamaș a avut o reacție surprinzătoare. Fundașul de la Hapoel Haifa s-a luat de presă.

România a remizat cu Serbia, scor 0-0, și se află pe poziția secundă în Grupa 4, Seria C a Ligii Națiunilor. ”Tricolorii” au șase puncte după patru meciuri, cu două mai puține decât sârbii.

Închide ×

FANATIK.RO utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Te informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea si în activitatea curentă a FANATIK.RO cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Am înțeles