News

Crucea Roșie, ONG ce adună sponsorizări, a plătit 46.895 lei în numele Guvernului României pentru reclame la materiale promoționale de protectie împotriva COVID-19

22.04.2020 | 13:41
Crucea Rosie ONG ce aduna sponsorizari a platit 46895 lei in numele Guvernului Romaniei pentru reclame la materiale promotionale de protectie impotriva COVID19
ADVERTISEMENT

Crucea Roșie, ONG ce adună sponsorizări, a plătit nu mai puțin de 46.895 lei în numele Guvernului României. Organizația s-a implicat într-o campanie nationala de informare si constientizare a populatiei.

Crucea Roșie, ONG ce adună sponsorizări, a plătit 46895 lei în numele Guvernului României

Mai exact, banii au mers pentru reclame la materiale promoționale de protectie împotriva COVID-19. Campania s-a desfășurat în parteneriat cu Guvernul României si a implicat voluntari din toate cele 47 de filiale din tara ale organizatiei.

ADVERTISEMENT

„Am semnat recent un Memorandum cu Guvernul României alaturându-ne astfel institutiilor statului în campania COVID-19.

Câți bani a plătit Crucea Roșie pentru reclame pe Facebook

Numarul mare de voluntari si structura noastra teritoriala ne permit sa elaboram si sa distribuim materiale de informare la nivel national, atât în mediul urban cât si în cel rural”, declara la începutul parteneriatului, directorul general al Crucii Rosii Române, Ioan-Silviu Lefter.

ADVERTISEMENT

Mai mult de atât și Guvernul României a susținut programul. “Secretariatul General al Guvernului va sustine acest demers prin fondurile necesare pe care le vom aloca, prevazute în buget.

Pentru organizarea si desfasurarea campaniei, Crucea Rosie va colabora cu ministerele si alte instituţii publice abilitate sa furnizeze informatii necesare desfasurarii campaniei.

ADVERTISEMENT

Campania se va desfasura atât prin mijloacele traditionale de comunicare, cât si în mediul online, un mediu care (…) este preferat de tineri şi nu numai”, a spus secretarul general al Executivului, Antonel Tănase.

După ce s-a bătut palma lucrurile s-au mișcat destul de repede. Astfel, Crucea Roșie a plătit în ultimele 3 luni de zile nu mai puțin de 21 de reclame pe o rețea de socializare. 6000 de lei a costat cea mai scumpă promovare pe Facebook, în timp ce postările de la începutul pandemiei au fost făcute pe sume mult mai mici.

ADVERTISEMENT

Campania are ca obiectiv principal informarea corecta a populatie privind metodele de prevenire a infectarii cu noul COVID-19, precum si combaterea stirilor false care se raspândesc în mediul online. Colaborarea dintre Crucea Rosie Româna si Guvernul României vine în completarea informarilor transmise catre populaţie de Grupul de comunicare strategica.

ADVERTISEMENT