Echipa Armatei va începe sezonul cu un meci pe teren propriu împotriva celor de la Metaloglobus, în 6 august, urmând ca derby-ul cu Dinamo să aibă loc în etapa a 6-a.
Cu două săptămâni înainte de startul stagiunii 2022-2023 din Liga 2, CSA Steaua a anunțat că pune în vânzare abonamente și speră să adune cât mai mulți suporteri la partidele de acasă.
În prima fază, abonamentele se vor vinde doar în online, pe site-ul www.entertix.ro, începând de vineri, 22 iulie. În format fizic, abonamentele se vor putea achiziționa de la casieria stadionului ”Steaua” începând de marți, 26 iulie.
Clubul Sportiv al Armatei Steaua scoate la vânzare trei tipuri de abonamente, în funcție de locul ales în stadion. Un abonament la Peluza Sud costă 200 de lei, unul la Tribuna 2 este 300 de lei, iar Tribuna 0 ajunge la 600 de lei.
CSA Steaua, care în sezonul trecut a ratat șansa de a juca la barajul de promovare pentru că nu îndeplinea toate condițiile necesare, forțează promovarea în SuperLiga în actuala stagiune. Conducerea încearcă asocierea clubului cu o companie pe acțiuni, pentru dreptul de accedere în primul eșalon.
Romtehnica este compania pe care CSA Steaua vrea să o asocieze. Romtehnica funcționată ca o societate comercială cu capital integral de stat, iar Ministerul Apărării Naționale este unicul acționar.
MApN trebuie să aprobe schimbarea statutului secției de fotbal pentru a putea intra într-o asociere cu o societate comercială, urmând ca schimbarea statutului secției de fotbal să fie aprobată printr-o hotărâre de Guvern.
Și actualul sezon din Liga 2 este împărțit în dou. La prima fază a competiției vor lua startul 20 de echipe și constă într-un sezon regular, doar tur, cu 19 etape. A doua parte 2 se va desfășura în sistem play-off și play-out.
În play-off vor merge primele șase echipe clasate, iar pentru evitarea retrogradării se vor bate celelalte 14 cluburi. Play-off-ul se va juca în sistem tur și retur, în total zece etape, în timp ce play-out-ul va avea șapte etape, cu doar un tur.