Fotbal intern

CSA Steaua şi-a făcut program de socios! Ce trebuie să facă fanii pentru a intra în “Naţiunea Stelistă”

01.11.2018 | 10:56
CSA Steaua şi-a făcut program de socios! Alin Predescu se bucură după golul marcat în meciul de fotbal dintre Academia Rapid Bucureşti şi CSA Steaua Bucureşti

Fenomenul socios a luat amploare în România şi ultimul club care vrea să se ajute de acest concept este CSA Steaua. După ce echipe de tradiţie precum Barcelona sau Benfica au promovat strategia prin care suporterii au pus umărul la ajutorarea din punct de vedere financiar, mai multe echipe din ţară au dezvoltat programe prin care membrii cotizanţi să poată susţine cluburile. Noul trend din fotbalul nostru a început la U Cluj, apoi s-a răspândit şi la ASU Poli, Oţelul Galaţi sau Dinamo Bucureşti. Acum, şi CSA Steaua a pornit bazele unui program socios pe care l-au denumit “Naţiunea Stelistă”, iar pachetele pe care le pune la dispoziţie fanilor sunt personalizate în stil militar.

Echipa de fotbal a Armatei a fost înfiinţată înainte de startul stagiunii trecute şi a avut drept strategie promovarea din Liga 4 în Liga 3 şi apoi succesiv până să ajungă pe prima scenă a fotbalului. În primul sezon nu s-a îndeplinit obiectivul şi echipa joacă tot în al patrulea eşalon acum, după ce nu a reuşit să le ţină piept celor de la Rapid. Pentru că de această dată nu se mai concepe ca echipa să rateze din nou ţinta, suporterii se pregătesc de participarea în Liga 3, care este una mai solicitantă şi din punct de vedere financiar, nu doar sportiv.

Programul de socios al celor de la CSA Steaua: Naţiunea Stelistă

“Asociaţia Steliştilor 1947” a lansat programul “Naţiunea Stelistă” prin care suporterii îşi pot achiziţiona unul dintre cele patru pachete prin care vor avea parte de unele beneficii. În acelaşi timp, dorinţa “roş-albaştrilor” este de a-şi achiziţiona echipament şi drepturi pentru a putea transmite meciurile echipei de fotbal în acest sezon. Mai mult, fanii îşi doresc să construiască o tribună VIP pe terenul Ghencea V, să dezvolte magazinul pentru suporteri şi principalul obiectiv este sponsorizarea echipei de fotbal a CSA Steaua Bucureşti.

Pachetele pentru “cetăţenii” de la CSA Steaua şi “arsenalul de surprize”:

Pachetul Sergent este cel mai ieftin dintre toate, costă în mod sugestiv 47 de lei (de la 1947, anul înfiinţării clubului) şi fanii vor primi reducere 10% la produsele cu însemnele clubului, un pachet de stickere şi un card fizic cu titlul de “Cetăţean Stelist”.

Următorul în grad este pachetul denumit Maior, ce costă 147 lei şi pe lângă beneficiile oferite de pachetul sergent acesta oferă şi un tricou personalizat şi accesul gratuit la evenimentele asociaţiei.

Urmează pachetul Colonel, în valoare de 300 de lei, în care reducerea la produse se dublează, suporterii primesc statulul de membru al Asociaţiei Steliste şi acces prioritar la meciurile de fotbal în limita locurilor disponibile.

Cel mai costisitor dar şi cel mai ofertant pachet se numeşte General. Suma este mult mai mare, de 1947 lei, însă cresc şi beneficiile. După cum anunţă fanii, cei care vor achiziţiona acest pachet vor avea abonament pentru întregul sezon şi în plus un cadou surpriză pe care îl numesc de o valoare dincolo de sumele de bani.

Afişul de promovare al programului denumit
Afişul de promovare al programului denumit “Naţiunea Stelistă”

Echipele din România care au “cetăţeni”: Universitatea Cluj, Oţelul Galaţi, ASU Poli şi FC Dinamo Bucureşti.

Echipele de peste graniţă care au programe de socios: Bayern Munchen, Manchester United, River Plate, Internacional de Porto Alegre, Corinthians, Real Madrid, Flamengo, Boca Juniors