Apar noi informații despre accidentul în care a murit Răzvan Ciobanu, detalii care pot elucida multe mistere legate de dispariția creatorului de modă. Expertiza mașinii arată că mașina a rulat pe șosele chiar și cu 250 de kilometri, iar airbag-urile s-au declanșat, în momentul impactului fatal cu copacii, la 160 de kilometri la oră.
Conform specialiștilor, dacă în momentul în care a intrat în pomii de la marginea comunei Săcele mergea cu o viteză de 160 de kilometri la oră, înainte aceasta era și mai mare, scrie antena3.ro. Din cauza computerului dereglat, nu s-a putut stabili cu exactitate ora la care s-a produs impactul. De asemenea, trebuie precizat că la analizele medicale de după, s-a descoperit că în sângele designerului existau droguri.
S-au născut o serie de speculații în acest dosar, căci inițial s-a crezut că Răzvan s-a sinucis, iar apoi că la mijloc ar fi fost o mână criminală. Unul din personajele cheie din acest caz, Iulian Cercel, a fost audiat de polițiști în ziua când bărbatul a fost ridicat de la morgă. A declarat în fața autorităților că nu știe mare lucru din ce s-a petrecut.
Răzvan Ciobanu împrumutase mașina de la familia Cercel, un Range Rover de 100.000 de euro. În autovehiculul considerat extrem de sigur la orice drum s-au găsit documentele lui Iulian Cercel, 39 de ani, iar inițial se credea că mașina aparține soției acestuia. De altfel, în interiorul ”tancului” s-au găsit o poșetă și pantofi de damă, care ar aparține nevestei lui Iulian.
Răzvan Ciobanu este condus astăzi pe ultimul drum și va fi înmormântat la Cimitirul Progresul din București. În ziua morții, luni, 29 aprilie, Răzvan gonea cu viteză de la mare, unde a participat la Festivalul Sunwaves, spre București. Din Capitală urma să plece în Vâlcea la ziua de naștere a prietenei sale, Vica Blochina, fosta parteneră a lui Victor Pițurcă.