Cum a reacționat un român stabilit în Marea Britanie când a văzut cât costă o sticlă de Cola în România. Nu i-a venit să creadă. Bărbatul a dezvăluit că a ales să meargă la un magazin care se găsește aproape de locuința sa.
Ce atitudine a avut un român care locuiește în Marea Britanie când a realizat care e prețul unei sticle de Cola în România. A rămas uimit de costurile pe care le are băutura carbogazoasă care e una dintre cele mai vândute.
Bărbatul a mărturisit că nu a plecat de acasă cu foarte mulți bani, însă nu se aștepta să ajungă în această situație. A cerut un pet de 2,5 litri, dar a fost blocat când vânzătoarea i-a spus că nu-i ajung banii pe care-i are asupra sa.
„Oameni buni, am venit și eu în România în vacanță și am zis să mă duc la magazinul de la colț să îmi iau o Cola. Mi-am luat la mine 10 lei și i-am zis doamnei să îmi dea o cola mare, m-am gândit că îmi ajung 10 lei.
Îmi zice: «costă 13 lei (n.r sticla cea mare, de 2.5l)». M-am uitat la ea și i-am spus: «Nu am decât 10 lei. Ce Cola îmi puteți da de banii ăștia?». Uitați ce am primit eu la 9 lei și ceva, o Cola la 1.25 litri.
Eu dacă aveam acum un salariu basic (n.r minimul pe economie) în România, păi ce făceam? Nu îmi mai permiteam nici să beau apă plată de la magazin. E greu. Ce să facem noi în România în momentul ăsta?
Nu e mai bine la mine în Anglia? Acolo sigur e mai ieftin de 12 lei”, a povestit românul într-o filmare de pe TikTok, relatează observatornews.ro. Clipul său a atras numeroase reacții de la cei care sunt stabiliți în străinătate.
Coca-Cola, un brand celebru la nivel internațional, a anunțat în urmă cu ceva vreme că prețurile sale majorate nu sunt doar în România, ci și în alte țări din Europa. Creșterile au început să fie vizibile acum câțiva ani și continuă și în prezent.
Pe de altă parte, compania a anunțat, la începutul lui 2024, că are vânzări peste estimările făcute inițial. Producătorul de băuturi a mărit prețurile pentru a contrabalansa o scădere a volumului de vânzări în America de Nord.
Cu toate acestea prognozele arată că foarte multe persoane continuă să achiziționeze sucul. Așa se face că profitul este în momentul de față în linie cu așteptările. În plus, acțiunile companiei au urcat cu circa 1% în tranzacțiile de dinaintea pieței.