La Geneva a fost prezentat cel mai complex ceas de mână din lume. S-a lucrat la el timp de ani buni și a fost făcut din peste 1.500 de piese. Are 41 de funcții.
Zilele acestea are loc târgul de ceasuri Watches and Wonders de la Geneva, unde numeroase branduri de lux au fost expuse. Acolo se află inclusiv cel mai complex model din lume, cu foarte multe funcții ce au fost denumite complicații.
Sunt expuse 60 de mărci de lux cu tradiție în industria orologeriei. Cel mai complex ceas de mână, pentru care s-a lucrat timp de opt ani, a fost prezentat de Vacheron Constantin și este realizat din mai mult de 1.500 de piese.
Carcasa este făcută din aur alb de 18 karate și are peste 200 de bijuterii, printre care și discuri de safir. Ceasul dispune de 41 de complicații, care sunt, de fapt, funcții suplimentare unui model obișnuit.
Afișarea anotimpurilor, a stelelor, a unghiului și traiectoriei soarelui și chiar a semnelor zodiacale sub care ne aflăm se numără printre aceste funcții.
Deocamdată, prețul acestui ceas nu a fost dezvăluit. Cel mai probabil, având în vedere materialele din care este confecționat, dar și funcțiile de care dispune, este vorba despre o sumă pe care puțini și-o pot permite.
Alte branduri cunoscute de lux, cum ar fi Rolex, Patek Philippe sau Hermès au venit la târgul de la Geneva cu cele mai noi modele lansate.
“Mă bucur că pot să cunosc această lume, pentru că este o experienţă complet nouă pentru mine. Nu sunt obişnuit, aşa că e mereu o plăcere să vin, să descopăr noile modele şi să mi se explice procesele de fabricare din spatele lor”, a declarat Bart Grönefeld, CEO Grönefeld, potrivit Observator News.
Tot la salonul de la Geneva, primul ceas ce damă lansat de Grönefeld și-a făcut debutul. Are o carcasă din aur, cu cadran verde închis, înconjurat de 233 de diamante.
“Dacă te uiţi în lateral, în spatele carcasei şi pe ramă, au marginile puţin rotunjite. L-am făcut elegant pe lateral, mai ales cu ajutorul diamantelor care urmează marginea cadranului”, a spus Bart Grönefeld.
Mulți economiști sunt de părere că investițiile în ceasuri de lux sunt la fel de bune precum aurul. Organizatorii evenimentului vor să atragă cât mai mulți tineri. Media de vârstă a ediției anterioare a fost de 35 de ani.