În curând, Dacia va lansa cel mai scump și sofisticat model din întreaga sa istorie. Producția pentru această mașină a început deja la Mioveni, iar scenariile sunt optimiste. Până acum, producătorii estimează că acest model ar putea întrece Dusterul în vânzări.
Dacia este pregătită să ia cu asalt piața din Europa. La Mioveni, a început producția unui nou model, care se anunță a fi cel mai scump din întreaga istorie a brandului. Chiar dacă modelul nu este lansat, Dacia susține că a primit deja 1.200 de comenzi în România.
Modelul pentru care se ”bate” toată lumea este SUV-ul Bigster. Nu doar românii vor să se urce la volanul lui, ci și europenii. Drept dovadă, până acum, au fost deja înregistrate 10.000 de cereri pentru acest model.
Bigster, cel mai sofisticat model din istoria Dacia va putea fi admirat în curând de către români. Potrivit hotnews.ro, SUV-ul va disponibil în showroom-urile de la noi din țară începând cu data de 10 aprilie.
”Suntem în fața unui moment important, fiindcă în aceste zile intră pe liniile de fabricație noul Bigster care reprezintă intrarea Dacia în segmentul C și modelul este așteptat în România, dar și în alte părți din Europa.”, a spus Mihai Bordeanu, managing director, Dacia Brand South Eastern Europe & Country Head România.
Prețurile pentru Dacia Bigster diferă în funcție de nivelul de echipare pentru care optează viitorul proprietar al mașinii. Pentru nivelul de echipare Essential, prețul Dacia Bigster pornește de la 23.000 de euro.
Un pic mai scumpă este versiunea superioară, Journey Hybrid 155. Cei care vor să intre în posesia automobilul dotat cu un astfel de nivel de echipare, vor trebui să scoată bani mulți din buzunar. Dacă aleg toate opțiunile disponibile, prețul modelului sare de 31.000 de euro.
Modelul Bigster nu este doar cel mai scump din istoria Dacia, ci și cel mai ”deștept”. Dacă Loganul era echipat cu cinci computere, lucrurile au avansat în ceea ce privește Dacia Bigster. Acum, SUV-ul vine la pachet cu 35 de computere.
Până în prezent, cea mai mare parte din producția de mașini Dacia de la Mioveni a fost rezervată modelului Duster. Acesta reprezenta 60% din totalul producției, iar pentru a se ocupa de modelul Bigster, Dacia Mioveni a scăzut producția Sandero, Jogger și Logan.
Pe viitor, scopul fabricii de la Mioveni este să echilibreze balanța. Potrivit lui Sile Fulga, directorul executiv al uzinei Dacia, Bigster va reprezenta 40% din producție, în timp ce restul de 60% îi va reveni modelului Duster.