Anul trecut, BMW anunța că anumite funcționalități vor fi disponibile pe bază de abonament în viitor. În această categorie erau incluse și scaunele încălzite.
Aflând de această inițiativă a mult mai faimosului competitor de pe piața auto europeană, conducerea companiei românești Dacia a anunțat o contra-măsură.
Pe 1 și 2 februarie, clienții din Marea Britanie ai mărcii din România sunt invitați la showroom-urile Dacia Staples Corner (Londra), Dacia Manchester și Dacia Swansea.
Aici, ei vor primi gratuit o sticlă cu apă caldă denumită ”Heated Seat Saviour”, scrie Autoexpress.
Prin acest demers, Dacia ironizează constructorii care oferă tot mai multe funcționalități pe bază de abonament, inclusiv scaunele încălzite. Recipientele sunt disponibile pentru modelele Jogger, Duster și Sandero Stepway.
Heated Seat Saviour hot water bottles keep drivers toasty on chilly winter drives, and the best part? No subscription required 😉 pic.twitter.com/X3j9KuwV8h
— Dacia UK (@daciauk) January 25, 2023
La finele anului trecut, BMW a anunțat că oferă scaune încălzite pe unele dintre modelele sale. Opțiunea putea fi activată printr-un abonament care în Marea Britanie costă 15 lire pe lună.
În plus, compania germană oferă și opțiunea de a avea încălzire în volan, pentru 10 zile pe lună.
”Pornirea încălzirii din scaune, un plus la capitolul manevrabilitate, dar și accesul la diverse utilități care te asistă la șofat se numără printre exemplele recente care arată că diverși constructori auto încearcă să obțină bani în plus de la clienți pentru lucruri care sunt deja prezente pe mașinile lor”, se arată într-un comunicat al Dacia.
În 2022, conducerea BMW a reacționat la comentariile apărute în media după anunțul companiei potrivit căruia anumite funcționalități vor fi disponibile pe bază de abonament în viitor, inclusiv scaunele încălzite.
Compania auto din Germania a precizat că abonamentele oferă mai multă flexibilitate clienților.
”Peste 90% dintre BMW-urile achiziționate în SUA au deja bifată opțiunea de încălzire în scaune”, anunțau cei de BMW, care au dat asigurări că cei mai mulți clienți aleg să-și achiziționeze mașina cu această funcționalitate activată din fabrică.