News

Dacia Sandero este mașina care s-a vândut cel mai bine în Europa, în iulie. A depășit VW Golf

Dacia Sandero, pe primul loc în vânzările din Europa, fiind mașina care s-a vândut cel mai bine în luna iulie.
27.08.2021 | 19:00
Dacia Sandero este masina care sa vandut cel mai bine in Europa in iulie A depasit VW Golf
ADVERTISEMENT

Dacia Sandero a fost mașina care s-a cumpărat cel mai mult în luna iulie, lucru care s-a văzut și în faptul că aceasta a fost obiectul celor mai multe înmatriculări de autoturisme noi din Europa.

Premieră pe piața auto românească. Dacia Sandero, pe primul loc în vânzări

Pe scurt, Dacia Sandero a fost cel mai bine vândută mașină din Europa în luna iulie.

Este o premieră pe piața românească, pentru că autoturismul ocupă poziția de lider al vânzărilor pentru prima dată de la lansarea acestui model, în anul 2008, conform Automotive News Europe.

ADVERTISEMENT

Acest model conduce pe piețele din Franța și Spania. De asemenea, el a înregistrat câștiguri semnificative și în Germania (+ 15%), dar și în propria noastră țară (+ 24%).

De asemenea, datele JATO arată că mașina românească a scăzut, dar foarte puțin, comparativ cu alte mărci deja consacrate, care au avut chiar scăderi chiar și de 52%.

ADVERTISEMENT

Este vorba despre Volkswagen Golf, Volkswagen Polo, Dacia Duster, Toyota Corolla, Volkswagen Tiguan, Opel / Vauxhall Corsa, Skoda Octavia, Peugeot 208, Mercedes A-Class și Renault Clio.

Felipe Munoz, analist global la JATO Dynamics, furnizorii de informații auto care au realizat acest studiu de specialitate, a precizat că pandemia a afectat foarte mult acest domeniu, iar efectele sale încă sunt resimțite.

ADVERTISEMENT

Mașinile electrice, din ce în ce mai populare, dar acest lucru nu este de ajuns

De asemenea, el a apreciat că oamenii răspund mult mai bine la vehiculele electrice, dar nu a fost suficient pentru a compensa scăderile care au avut loc pe palierul mașinilor diesel.

„Consumatorii continuă să răspundă pozitiv la ofertele și stimulentele atașate vehiculelor electrice care au făcut aceste vehicule mult mai competitive în ceea ce privește prețurile lor.

ADVERTISEMENT

Dar, în ciuda faptului că a devenit din ce în ce mai populară, absorbția consumatorilor nu a fost suficientă pentru a compensa scăderile mari înregistrate de mașinile diesel”, a spus Felipe Munoz.

De asemenea, el a mai precizat și că efectul campaniilor despre mașinile electrice a început să se vadă.

„Începem să vedem impactul campaniilor care favorizează vehiculele electrice pe piață, totuși industria nu face încă suficient pentru a permite vehiculelor electrice să absoarbă pierderile suferite de mașinile tradiționale”, a mai precizat Felipe Munoz, analist global la JATO Dynamics.

ADVERTISEMENT