Milioane de clienți ai rețelei RCS – RDS din România au rămas, miercuri seară, preț de câteva zeci de minute, fără internetul furnizat de Digi.
Ulterior, operatorul de servicii de telecomunicații din România a ieșit public cu un comunicat în care explică de ce a picat internetul în țară.
Dat fiind faptul că problemele tehnice au apărut la o oră de vârf, cu extrem de mulți utilizatori activi, în online au curs mesaje în care utilizatorii din țară au reclamat întreruperea.
Miercuri, 17 februarie, undeva după ora 21:30, serviciile Digi au avut mari probleme de funcţionare, reţeaua de internet fiind inaccesibilă minute în şir utilizatorilor din întreaga ţară. Se pare că au fost probleme atât pe reţeaua de internet fix, cât şi pe cea de internet mobil.
După miezul nopții, cei de la Digi România au emis un comunicat oficial în care explică motivele pentru care milioane de cetățeni au rămas fără internet.
”Miercuri, 17 februarie, în jurul orei 21:50 a fost înregistrată o avarie care a condus la indisponibilitatea temporară a serviciilor de internet fix în mai multe regiuni ale țării.
Echipele tehnice Digi au restabilit conexiunile în aproximativ 15 minute de la sesizarea avariei. În prezent, serviciile funcționează normal, iar cauzele avariei sunt analizate de echipele tehnice ale companiei. Ne cerem scuze pentru inconvenientele provocate”, anunță RCS – RDS pe Facebook.
Problemele cu funcționarea internatului de la Digi au fost rapid sesizate de utilizatori pe reţelele de socializare. Chiar dacă firma anunțase că defecțiunea a fost remediată în 15 minute, mai mulți oameni au reclamat probleme și după miezul nopții.
Iată o parte dintre mesajele postate de abonații companiei, chiar la postarea Digi România de pe Facebook:
Potrivit Forbes România, RCS & RDS / Digi în România avea 2.687.000 de abonați la serviciul de internet pe 31 martie 2020, o creștere de aproximativ 10,7% față de 2019.