Achiziționarea de haine poate fi mai complicată decât pare. În ultima vreme, persoanele care au încercat haine noi au avut parte de o surpriză. Mărimea pe care o purtau de obicei au intrat la apă. Cum se explică fenomen acestor mărimi mai mici.
Cu toții știm că niciodată nu sunt suficiente haine. Multe persoane aleg să cumpere diverse piese vestimentare, chiar dacă nu au reală nevoie de ele.
În ultima vreme, cei care au mers la cumpărături și au probat haine au observat un detaliu straniu. Acum, etichetele pieselor vestimentare arată o altă mărime, mai mică. Mai exact, cine știa că poartă S s-a trezit că i se potrivește și XS.
Potrivit specialiștilor, aceasta este o practică la care recurg din ce în ce mai multe branduri de haine. Această strategie de marketing are la bază creșterea stimei de sine, dar este periculoasă pentru clienți.
Experții trag un semnal de alarmă și îi sfătuiesc pe clienți să nu cadă în plasa marilor brandurilor. Chiar dacă eticheta arată XS, oglinda este cea care nu minte niciodată.
Din cauza acestei practici tot mai des întâlnită, multor persoane le este greu să își găsească haina potrivită, orientându-se doar după etichetă. Tocmai de aceea, este recomandat să se ia mai multe detalii în calcul atunci este căutată haina perfectă.
De exemplu, este important materialul, dar și croiul piesei vestimentare. De cele mai multe ori, o piesă cambrată în mărimea S nu va sta la fel de bine pe o persoană care poartă M.
În continuare, cele mai versatile sunt piesele supradimensionate. Fiind vorba despre un croi lejer, aceste haine se potrivesc mai multor tipologii de persoane. De exemplu, un sacou supradimensionat XS poate fi potrivit și pentru cineva care poartă S sau M.
Dacă atunci când mergem în magazin treaba este mai simplă, online-ul poate ridica probleme. Multe persoane își comandă haine de pe internet, iar atunci când ajunge comanda au parte de o adevărată dezamăgire, căci mărimile nu corespund.
Specialiștii recomandă să acordăm atenție țării de origine a produsului. De cele mai multe ori, în funcție de țara unde este fabricată, o piesă vestimentară poate fi mai mică sau mai mare, chiar dacă eticheta arată aceeași mărime.
Mărimile de pe piața hainelor din România corespund cu cele din Italia sau Franța. În schimb, croiul lor este mult mai mic decât cel al hainelor din Statele Unite ale Americii.