Te-ai întrebat vreodată de ce unele sticle de Coca-Cola au capacul galben și nu roșu? Se întâmplă în fiecare primăvară, iar motivul este unul incredibil.
Coca-Cola este o băutură pe care multe persoane o consumă mai ales la ocazii speciale, dar și în timpul ieșirilor în oraș. Gustul său este atractiv pentru mulți, precum și conținutul de cofeină.
Sticlele Coca-Cola sunt ușor de recunoscut datorită sticlelor cu etichete și capace roșii. Uneori, apar și alte variante de culori ale capacelor, precum galben, lucru care nu este tocmai întâmplător.
Primăvara, poate ai observat că sticlele au capacul galben. Motivul din spatele acestei alegeri este faptul că, în această perioadă, este sărbătoarea evreiască a Paștelui (Pesah).
Capacul galben reprezintă faptul că rețeta Coca-Cola este kosher pentru Paște. Astfel, sunt respectate restricțiile alimentare ale acestei sărbători. Varianta clasică, adică sticla cu capac roșu, este considerată kosher pe tot parcursul anului, adică produs în conformitate cu credința evreiască.
Băutura conține sirop de porumb, ingredient care este interzis în perioada Paștelui evreiesc. Pentru o perioadă scurtă, în fiecare an, siropul de porumb este înlocuit cu zahărul, potrivit People.
De curând, Coca-Cola a lansat o ediție specială. Este vorba despre Coca-Cola Y3000 Zero Sugar, băutură creată de oameni și de inteligența artificială. Viziunea fanilor în privința modului în care viitorul ar putea arăta și avea gust a inspirat acest concept.
Emoțiile culorile, aspirațiile și aromele au stat la baza acestei creații. Băutura a fost dezvoltată cu ajutorul datelor colectat la nivel global, analizate apoi cu ajutorul AI-ului.
“Această ediție explorează ideea despre cum ar putea avea gust o Coca-Cola din viitor”, a precizat Oana Vlad, director senior de strategie globală la The Coca-Cola Company, notează antena3.ro.
Oana Vlad, o româncă din Cluj-Napoca, locuiește în Atlanta, SUA, acolo unde conduce strategia globală de brand a co0mpaniei. Aceasta se concentrează pe băuturile care au conținut scăzut sau chiar fără zahăr, dar și pe platformele de inovare.
Băutura Coca-Cola Y3000 va fi disponibilă în SUA, Canada, China, Europa și Africa pentru o perioadă limitată. Conceptul este unul interesant pentru mulți, mai ales că a fost inspirat de multe persoane.