Sport

Debutul naționalei României la Tokyo, spulberat de… Teo! Cum au arătat audiențele

TVR 1 și Eurosport 2, televiziunile care transmit Jocurile Olimpice în România n-au reușit să capteze atenția românilor la debutul ”tricolorilor”.
23.07.2021 | 22:22
Debutul naționalei României la Tokyo, spulberat de... Teo! Cum au arătat audiențele
Naționala României a început cu dreptul Jocurile Olimpice de la Tokyo, dar presa din Honduras vorbește despre un succes nemeritat. Sursă foto: diariomas.hn
ADVERTISEMENT

Primul meci al României în turneul olimpic de fotbal a adunat puțin peste 260.000 de telespectatori.

Dacă pe teren ”tricolorii” s-au impus la limită în fața Hondurasului, scor 1-0, în audiențe au fost zdrobiți de o femeie.

ADVERTISEMENT

”Tricolorii” au scârțâit, Teo a făcut Show la TV

Conform   paginademedia.ro, posturile care au transmis meciul de debut al României la Tokyo, TVR 1 șu Eurosport 2, s-au clasat abia pe pozițiile 6, respectiv 9 în topul audiențelor.

Doar 262.000 de români (193.00 TVR și 69.00 Eurosport 2) au ales să urmărească meciul România – Honduras, ceea ce le-au adus ratinguri de 1,1 și un share de 5,5 în cazul TVR 1, respectiv 0,4 rating și un share de 2.0 în cazul Eurosport 2.

ADVERTISEMENT

Lider a fost Kanal D cu emisiunea ”TEO Show”, care a avut 648.000 de telespectatori, cu 386.000 mai mulți decât cele celor două posturi care au transmis meciul de fotbal, la un loc.

Kanal D a avut un rating de 3,7 și un share de 18,4 și a fost urmată de Pro TV (433.000, 2,5 rating și 12,3 share), respectiv Antena 1 (402.000, 2,3 rating și 11,4 share).

Ratingul înseamnă procentul de telespectori al unui post de televiziune din totalul deţinătorilor de televizoare din România, în timp ce share (cotă de piaţă) reprezintă procentul din totalul oamenilor care se uitau la tv în acel moment.

ADVERTISEMENT

Situația s-a mai echilibrat pe urban și pe sectorul comercial

”TEO Show” nu a fost prima opțiune a telespectatorilor doar la general. Segmentul comercial şi cel urban au ales, de asemenea, să urmărească emisiunea difuzată de Kanal D.

Pe urban, Antena 1 și Pro TV au făcut schimb de locuri în topul audienţelor. Liderul Kanal D a adunat 227.000 de telespectatori, Antena 1 195.000, iar Pro TV 194.000.

Față de situația de la general, TVR 1 a urcat pe urban până pe locul 4 cu 126.000 de privitori, iar Eurosport 2 a câștigat la rândul său o poziție și a adunat 40.000 de oameni în fața micilor ecrane.

ADVERTISEMENT

Cel mai important sector pentru televiziuni, cel comercial, adică telespectatorii între 18 şi 49 de ani, i-a poziționat în frunte pe cei de la Pro TV un număr de 57.000 de telespectatori.

Pe poziția a doua s-a situat Antena 1 cu 54.000, iar pe treapta a treia a fost Kanal D, cu 52.000 de privitori. Cu 31.000 de telespectatori, TVR 1 a ocupat poziția a 4-a a topului, iar Eurosport 2 a fost pe locul 5 cu 18.000 de telespectatori.

CITEȘTE mai multe articole interesante din categoriile NEWS, SPORT sau LIFE