Schimbare de amploare plănuită de Revolut în România. Directorul general, Gabriela Simion, a făcut un anunț de interes pentru toți clienții băncii, o nouă măsură urmând să fie aplicată până la finalul anului 2024.
În curând, în România va fi deschisă prima sucursală Revolut. Cu toate acestea, reprezentanții băncii digitale spun că nu vor deschide un lanț de agenții în întreaga țară și că Revolut nu țintește să ajungă o bancă „tradițională”.
Informațiile privind schimbarea majoră au fost dezvăluite de Gabriela Simion, Directorul General al Revolut România, pentru wall-street.ro. Decizia a fost luată pentru a oferi românilor produse bancare locale diferite față de celelalte instituții bancare.
„Deschiderea unei sucursale Revolut în România face parte din planul nostru pentru 2024. Procesul este destul de complex, mai ales în cazul României, nefiind în zona euro, trebuie să integrăm sistemele de plăți locale, de asta procesul durează puțin mai mult.
Totuși, ne așteptăm ca în ultimul trimestru din acest an sucursala să devină operațională. Sucursala pe care o deschidem este o formă juridică, nu intenționăm să deschidem unități fizice unde să vină clienții”, a transmis Gabriela Simion, conform sursei citate.
Printre produsele pe care banca digitală plănuiește să le ofere, în viitor, se numără inclusiv creditele ipotecare. Reprezentanții Revolut România spun că, înainte, trebuie să verifice dacă legea permite oferirea creditelor ipotecare 100% online.
În prezent, banca oferă posibilitatea clienților de a opta pentru un credit de nevoi personale, dar și de refinanțare. Dacă acum câțiva ani Revolut era utilizat de români, în special, ca un travelcard, după șase ani situația s-a schimbat.
Datorită diversificării gamei de produse, cardul este folosit zilnic de cei mai mulți dintre clienți. În plus, Revolut ocupă locul doi în România, în funcție de numărul clienților, cu peste 3.700.000 de utilizatori.
„În România avem peste 3.700.000 de clienți, iar numărul de tranzacții medii pe care le face un client este de peste 20 de tranzacții lunare. Din acestea, peste 70% sunt tranzacții cu cardul, tranzacții care, la rândul lor, peste 80% sunt domestice. Asta înseamnă că nu mai suntem cardul pe care îl folosești doar atunci când mergi în Bulgaria pentru un curs mai bun, ci românii ne folosesc pentru tranzacțiile de zi cu zi”, a adăugat Gabriela Simion, conform sursei citate.