Diana Șoșoacă a ținut un discurs prin care le răspunde internauților. Cum a reușit să apară călare pe cal. Ce replică le-a dat?
Diana Șoșoacă, cea care candidează atât la Primăria Capitalei, cât și pe listele de europarlamentare, și-a lansat în campanie o melodie personalizată, intitulată „Vine Șoșoaca”.
Refrenul piesei „Vine Șoșoaca” s-a viralizat imediat pe TikTok, împreună cu fragmente din videoclipul cu Șoșoacă călare pe cal. Versurile piesei sunau în felul următor:
„Hai să facem iar revoluție, ultima soluție / Să scăpăm de orice prostituție / Vine Șoșoaca să distrugă cloaca / Vine, vine cu amazoanele, hai la revoluție / Vine, vine cu amazoanele, vine Șoșoaca să distrugă cloaca.”
Imediat ce piesa și fragmentele cu Diana Șoșoacă au început să circule pe TikTok, internauții au intrat rapid în acțiune. Mulți erau îngrijorați de siguranța animalului și susțineau că Șoșoaca ar fi avut nevoie de o macara penru a reuși să urce pe cal.
„Nu există macara pentru Șoșoaca”, le-a răspuns Diana Șoșoacă haterilor într-un discurs, potrivit unui filmulet de la Zonenewstv. „Macaraua e pentru fraieri”,a ținut să declare aceasta.
„Vreau să vă spun, încă o dată vreau să repet, că m-am urcat pe cal în șpagat”, a spus aceasta, fiind aclamată de cei din public. „Dacă pot, bravo mie că pot!”
SOS, partidul Dianei Șoșoacă, se evidențiază ca fiind cel mai activ pe TikTok-ul românesc. A atras un număr uriaș de 1,3 milioane de urmăritori pe platformă, potrivit hotnews.ro. În urma sa, la o distanță semnificativă, se află conturile partidelor USR și AUR.
Partidul USR, sub conducerea lui Cătălin Drulă, are și el o prezență activă pe TikTok, cu un număr de 64.000 de urmăritori și 1,7 milioane de aprecieri. În timpul campaniei, au fost publicate nu mai puțin de 60 de videoclipuri.
În timpul campaniei electorale, partidul USR a reușit să creeze două momente „virale”. Primul a fost un clip ironic care îl viza pe Rareș Bogdan. Al doilea a fost un videoclip ce prezenta discursul în plen al deputatei Oana Țoiu, criticând reforma pensiilor.