Digi RCS RDS a făcut cel mai important anunț pentru clienți. Ce nu trebuie să facă sub nicio formă. Compania multinațională îi ține pe români la curent cu proiectele pe care le are, dar vine și cu mesaje de atenționare.
Digi RCS RDS a oferit acum informația momentului pentru toți abonații săi. Ce nu au voie să facă aceștia perioada aceasta. Firma trage un semnal de alarmă legat de riscurile la care se pot expune oamenii pe rețelele de socializare.
Compania le atrage atenția asupra unor măsuri pe care trebuie să le ia pentru a-și păstra datele în siguranță. E foarte important să se evite dezvăluirea informațiilor sensibile, cum ar fi adresa de e-mail, numele de utilizator și parola, relatează iDevice.
De asemenea, oamenii nu trebuie să spună nimănui CNP-ul și nici alte detalii referitoare de conturile personale. Din păcate, atunci când sunt împărtășite aceste informații hackerii reușesc să acceseze conturile private.
Așadar, utilizatorii Digi RCS RDS riscă să se expună la furturi de identitate și fraudă. Una dintre cele mai întâlnite metode de înșelăciune are legătură cu link-urile primite prin SMS pe care utilizatorii nu trebuie să le acceseze.
Site-ul sau aplicația digi.ro nu trebuie niciodată accesate din astfel de link-uri. Cea mai sigură variantă este introducerea manuală a adresei în browser sau deschiderea aplicației oficiale, pentru a evita astfel de tentative de fraudă.
Digi RCS RDS are și alte recomandări pentru clienții din România, cum ar fi evitarea apelurilor telefonice neașteptate, mai ales dacă provin de la numere din străinătate, care sunt complet necunoscute abonaților.
Hackerii care se ascund în spatele acestor conversații telefonice pot încerca să obțină informații personale. De asemenea, aceștia reușesc de obicei să inducă în eroare utilizatorii pentru a descărca software malițios.
Se recomandă să nu furnizați niciun fel de date și să întrerupeți apelul. În plus, ar fi bine să se acorde atenție maximă surselor de unde se descarcă aplicațiile sau se accesează site-urile companiei Digi RCS RDS.
Această măsură este una foarte simplă și are rolul de a preveni instalarea de software malițios și compromiterea dispozitivelor personale. Clienții români sunt îndrumați să fie extrem de atenți la mesajele pe care le primesc.