De acum înainte, Digi RCS RDS nu mai este o parte a sectorului comunicațiilor din România. Compania a reușit să obțină un succes ce părea aproape imposibil, depășindu-și concurența în mod surprinzător.
Surpriză pe piața telecomunicațiilor din România! Digi RCS RDS a reușit să depășească compania Vodafone, devenind al doilea operator din țară din punctul de vedere al numărului de clienți. Față de anul precedent, a înregistrat o creștere notabilă, de 13,7%.
În acest context, compania nu mai este doar o alternativă ieftină pentru români, cu o bază de de 6,4 milioane de clienți. În același timp, Vodafone a scăzut în influență, ajungând la 6,304 milioane de clienți.
În mare parte, victoria Digi RCS RDS poate fi atribuită strategiei de extindere continuă, oferirii de pachete la prețuri accesibile și investițiilor constante în infrastructură. Cu ajutorul acestora, a atras de partea sa noi utilizatori.
În contrast, Vodafone, care a pierdut aproximativ 266.000 de clienți doar în ultima perioadă de raportare. Atunci când strategiile celor doi principali competitori sunt comparate, rezultă că prețurile competitive și focusul pe calitatea conexiunii sunt factori cheie în succesul companiei.
Vodafone depune, însă, eforturi, pentru a-și recăpăta poziția. Învestește în preluarea clienților Telekom, dar chiar și așa, este departe de a-și atinge scopul. Tendința generală sugerează o problemă mai profundă în capacitatea de a-și păstra clienții existenți.
Pe de altă parte, Digi RCS RDS a avut o strategie bine definită și eficient pusă în aplicare. A mizat pe oferirea de prețuri accesibile, într-o perioadă în care românii se uită pe ce cheltuiesc fiecare bănuț.
Asta i-a permis nu doar să atragă noi clienți, ci și să rămână competitiv, în rând cu liderii în ceea ce privește extinderea rețelelor mobile și a serviciilor de internet de mare viteză. Ce ar putea schimba clasamentul este, totuși, faptul că Vodafone a decis să achiziționeze 3,6 milioane de clienți Telekom.
Acest lucru va duce la a o creștere semnificativă a bazei de a câștiga a gigantului. Dar nici așa nu este o certitudine că Vodafone va reuși să valorifice această expansiune și să păstreze acești clienți pe termen lung, notează playtech.ro.