Ana Morodan este unul dintre cei mai apreciați influenceri, are o emisiune de succes la TV, dar și mai multe afaceri. Într-un podcast, aceasta a vorbit despre principalele sale surse de venit.
Ana Morodan are 450.000 de urmăritori pe Instagram, Postează zilnic având nenumărate colaborări cu firme cunoscute. Acest lucru îi aduce un venit considerabil, dar Contesa Digitală spune că s-ar descurca de minune și dacă rețelele de socializare nu ar mai exista.
“Eu am luat-o de multe ori de la capăt. Am fost avocat înainte, apoi antreprenor, acum sunt și antreprenor și influencer. Cade un canal, facem altul. Eu nu țin neapărat…eu rămân tot Ana Morodan și plus că, din brand-ul meu personal, eu țin foarte multe extensii de brand.
Banii pe care eu îi fac sunt…d-asta și lumea își dorește să lucreze cu mine. Adică își doresc din două aspecte. Unu: Nu spun eu, alții au spus că sunt foarte profesionistă și într-adevăr asta chiar sunt. Din morți mă ridic dacă știu că am de postat ceva.
Apoi mă arunc înapoi în pat, dar fac ce trebuie. Și doi: eu chiar cred în mine și în capacitățile mele de a fi un antreprenor care nu se limitează la internet”, a dezvăluit Ana Morodan în podcastul lui Radu Țibulcă.
Ana Morodan a mai dezvăluit că suma de bani pe care o câștigă cu ajutorul rețelelor de socializare reprezintă doar 15% din venitul său lunar.
“La 36 de ani și când știi foarte bine cine ești și când îți asumi cine ești, nu prea te mai interesează ce se întâmplă pe internet. Ce revine de pe internet e 15% din venitul meu.
Veniturile mele vin din foarte multe alte afaceri pentru că eu am învățat un singur lucru din familie. Niciodată nu îți pune ouăle într-un singur coș. Nu știu ce o să fie, probabil dacă cad toate lucrurile astea o să o începem de la zero și o să fiu tot Ana Morodan”, a mai spus vedeta.