Ella de la Puterea dragostei 2 are parte de un succes tot mai mare pe rețelele de socializare, în special pe Instagram, spațiu virtual care a devenit ca un fel de loc de muncă pentru focoasa brunetă.
Fosta concurentă a reality-show-ului de la Kanal D a luat-o pe urmele influencerițelor din România, căci tânăra face bani frumoși din promovarea mai multor produse, în special de îngrijire personală, pe pagina sa de Instagram.
Pentru a fi un model cu priză la public, fosta parteneră a lui Jador a apelat la diferite retușuri. Și-a mărit buzele, și-a pus fațete dentare și și-a operat nasul, iar acum Ella arată ca o adevărată păpușă vie.
Toate aceste transformări fizice au fost bine gândite pentru că vedeta face bani mulți din imagine, iar în ziua de azi firmele care vor să-și plaseze produsele de înfrumusețare sau creatorii de haine ori diferitele tipuri de magazine caută tinere cât mai operate și cât mai populare în mediul online.
Ella promovează pe contul ei de Insta, unde este urmărită de nu mai puțin de 330.000 de persoane, de la ceaiuri de slăbit (acel celebru ceai pe care îl vedeți deja la toate vedetele, feminine și masculine deopotrivă), dar și tot felul de accesorii vestimentare și geci, precum cea mai nouă promovată de la firma Seyo.
La fel ca celelalte tinere prezente pe Instagram mai ales pentru promovări de produse, fosta concurentă de la Puterea dragostei face bani frumușei dacă e să ne luăm după cifrele vehiculate în presă încă de la început de când activitatea de pe această rețea de socializare a devenit o reală afacere.
În funcție de numărul de urmăritori, adică de dimensiunea publicului, o vedetă poate primi până la 3.000 de euro pe postare, iar în cazul celor care au doar câteva sute de mii de urmăritori, cum este Ella, sumele sunt de ordinul sutelor de euro.
Diferențele pot fi mari între o postare direct pe pagină și una pe Instastory. De exemplu, o vedetă poate primi pentru story-uri de la 200-300 de euro până la 600-800, iar pentru o postare care rămâne permanent pe pagină, până la 3.000-4.000, în funcție de interacțiunea publicului cu respectivul produs și vizualizări.