Derby-ul Dinamo – FCSB, considerat încă cea mai importantă confruntare din fotbalul românesc, a suferit o înfrângere destul de clară pe piața audiențelor. Partida de pe Arena Națională a fost răpusă de un reality show transmis de o televiziune generalistă.
Întâlnirea dintre Dinamo și FCSB, contând pentru etapa a 25-a din Liga 1, a fost meciul săptămânii în România.
Televiziunile care deţin drepturile TV au decis ca Derby de România să se dispute duminică, de la ora 20:00.
Pe același interval orar, la un post generalist rula o emisiune populară, ”Asia Express”, care a bătut clar partida de pe Arena Națională în ceea ce privește punctele de rating.
Dinamo – FCSB a fost transmis de trei televiziuni, acestea cumulând aproape 1 milion de telespectatori în intervalul de disputare.
Astfel, la nivel național, meciul a avut o audiență de 950.000 de telespectatori pe DigiSport (locul patru în top), 400.000 pe Look Plus (locul 8) și 165.000 pe Telekom.
Audiențele derby-ului Dinamo – FCSB din intervalul 20:00 – 22:15 au urcat Digisport pe locul 7 la nivel național, scrie Pagina de Media.
Top 5 al audiențelor posturilor TV, arată în felul următor:
Și partida tur dintre FCSB și Dinamo, disputată în octombrie 2019 și încheiată la egalitate, 1-1, a avut cifre similare din punct de vedere al audiențelor
Top 5 al audiențelor posturilor TV din urmă cu patru luni:
Derby de România, episodul 176, nu a reușit să doboare recordul de asistență pe Arena Națională, ba dimpotrivă, numărul fanilor prezenți duminică pe cea mai mare arenă a țării fiind mult sub ceea ce se aștepta.