Dinamo readuce în prim plan un proiect mult așteptat de ani de zile de către suporteri. FANATIK a aflat că 48 TV va fi lansat înainte de derby-ul cu Rapid din etapa a 8-a play-off-ului.
Romeo Bănică, directorul de marketing al lui Dinamo, a vorbit despre acest nou proiect: „O să dăm drumul la 48 TV săptămâna viitoare, înainte de meciul cu Rapid. Deja facem teste. Vom începe să avem emisiuni. Vor fi mai mulți moderatori, printre care și Ștefan Știucă și Bogdan Alecu. Cred că doar Rapid mai are un canal TV”.
Lansarea acestui proiect era așteptată de ceva timp de suporterii care își doreau să aibă un nou Dinamo TV. : „O să avem mult conținut și sunt sigur că suporterii dinamoviști vor fi extrem de încântați. Va fi disponibil pentru oricine în online și vor transmite și pe aplicația Dinamo 1948”.
Așteptarea însă va merita, spune Romeo Bănică: „Am lucrat intens la acest proiect și de-asta am tot amânat lansarea. O să fie și de calitate și nu am vrut să dăm drumul doar ca să bifăm ceva. Conceptul e la nivel înalt precum și echipamentele și grafica”.
Sponsorul principal al clubului facilitează apariția 48 TV: „Cei de la Superbet ne susțin în acest proiect prin contractul pe care îl avem cu ei. A fost unul dintre beneficii. Dinamo trebuie să aibă conținut nu doar la meciurile de acasă, ci și în deplasare sau în cantonamente”.
Directorul de marketing al „câinilor” a dezvăluit ce vor putea suporterii urmări în plus față de rețelele de socializare: „Vrem să transmitem și meciurile mai importante de juniori la grupele de elită. Apoi perioada de cantonament unde o să avem emisiuni, tranmisii de acolo și meciurile amicale tranmise în direct.
O să fie și conținut cu jucătorii, lucruri pe care nu le vezi în presă sau la TV. Vor fi și emisiuni dedicate suporterilor și în care vor participa fanii. O să fie un conținut diferit față de ceea ce vezi în mod normal și vom aborda toate subiectele de actualitate, legende, viitor, dinamica unei zile de meci”.
Romeo Bănică are și o promisiunea pentru comunitatea suporterilor dinamoviști: „Va fi un canal adevărat premium, de o calitate pe care nu am întâlnit-o până acum. La cluburile mari din străinătate e ceva normal să ai un canal de comunicare al clubului foarte dezvoltat, deci nu inventăm apa calda.
Suporterii își vor lua informația brută direct de la club și abia apoi dacă vor să caute informații suplimentare în presă”, a mai spus oficialul lui Dinamo pentru site-ul nostru.