Doi soți din Iași au un succes uriaș. Aceștia au ilustrat cu o animație 3D cântecul pentru copii Johnny, Johnny, yes, papa foarte îndrăgit de cei mici.
Cu acesta au adunat peste 5 miliarde de vizualizări pe YouTube, fiind pe locul trei după Baby Shark și Despacito.
Alexandru și Cristina și-au pornit afacerea după ce în anul 2013 s-au gândit să facă niște filme pentru copiii lor. În final acestea au devenit extrem de apreciate și urmărite în cele mai multe țări din lume.
Totul a pornit din dragostea pentru copiii lor, apoi s-a transformat într-o afacere profitabilă. În anul 2013, Alexandru și Cristina au decis să facă animații pentru copiii lor. În tim,p acestea au devenit foarte apreciate și sunt urmărite de milioane de micuți și părinți în toată lumea.
Cei doi soți au dat acum lovitura cu o melodie foarte cunoscută pentru cei mici, Johnny, Johnny, yes, papa. Aceasta a fost ilustrată cu o animație 3D și clipul a fost vizionat de peste 5 miliarde de persoane din toată lumea.
Este pe locul trei în lume după Baby Shark și Despacito, depășindu-l pe Ed Sheeran.
Cei doi soți au recunoscut faptul că la început cu greu și-au permis costurile. Au decis totuși să riște și după un an de zile au început să vadă și rezultatele. Acum cifra de afaceri este de un milion de dolari.
“O animație costa de trei ori mai mult decât mașina pe care o conduceam”, a declarat Alexandru Badan, pentru ProTv.
Alexandru și Cristina au făcut 17 canale pentru cei mici în 10 limbi. Doar canalul realizat în limba engleză are aproape 50 de milioane de abonați.
Pentru realizarea clipului Johnny, Johnny, yes, papa, 17 animatori au muncit aproape două luni. S-au făcut trei variante, iar în final a fost aleasă una, care s-a dovedit un real succes.
“Orice conținut bine făcut are și rezultate pe măsură. Potrivit statisticilor, 7 din 10 mame intră pee YouTube pentru îndrumare de parenting și mulți folosesc YouTube pentru divertisment, învățare și petrecerea timpului alături de copii”, a declarat Robert Nicolae, specialist în marketing online, potrivit ProTv.