News

Dragoș Bucurenci, mișcare inedită la Philip Morris! Prima campanie împotriva fumatului demarată de o companie de tutun

21.11.2019 | 10:30
Ecologistul Dragoș Bucurenci s-a alăturat unei campanii anti-fumat. Sursa foto: flux24.ro
ADVERTISEMENT

Philip Morris România a lansat la începutul lunii noiembrie o campanie inedită destinată fumătorilor, dar nu așa cum ne-am fi așteptat. Compania de tutun demarează în mai multe țări o campanie împotriva fumătorilor, iar Dragoș Bucurenci a fost desemnat director de comunicare.

Philip Morris România, producătoare de tutun, lansează prima campanie împotriva fumatului

Producătorul de tutun Philip Morris România desfășoară începând de luna aceasta o campanie adresată fumătorilor, nefumătorilor, dar și companiilor producătoare de țigarete. Reprezentații brandului au dat starul unei campanii intitulate ”Unsmoke România”, dar și unei platforme unsmoke.ro. Ineditul vine tocmai aici pentru că o companie producătoare de țigarete îi îndeamnă pe fumători să renunțe la fumat, iar pe nefumători să nu se apuce. Activistul și jurnalistul Dragoș Bucurenci vrea să contribuie la construirea unui viitor fără fum în România.

ADVERTISEMENT

„Unsmoke Romania este prima campanie împotriva fumatului demarată în ţara noastră de o companie din industria tutunului. Mesajul campaniei este unul cât se poate de simplu: Dacă nu fumezi, nu te apuca. Dacă fumezi, lasă-te. Dacă nu te laşi, fă o schimbare”, a informat compania. „La nivel global, Philip Morris mizează pe viziunea unui viitor fără fum. Vrem să înlocuim ţigările cu produse fără fum care prezintă risc redus pentru fumători faţă de continuarea fumatului. Însă pentru ca acest deziderat să devină realitate avem nevoie ca şi celelalte părţi, precum autorităţile de sănătate publică şi guvernele, să aibă aceeaşi direcţie ca şi noi”, a declarat Branislav Bibic, managing director al Philip Morris România, potrivit news.ro.

Totodată, compania a investit 6,5 miliarde de dolari pentru construirea unui dispozitiv care să reducă riscul la nivel individual față de continuarea fumatului. Philip Morris România își dorește ca acest dispozitiv să fie acceptat de un număr tot mai mare de fumători, iar Dragoș Bucurenci a prezentat ecuația reducerii riscurilor. „Astăzi IQOS este folosit de 11 milioane de oameni la nivel global, 80% din aceștia folosindu-l în mod exclusiv”, a spus directorul de comunicare Dragoș Bucurenci.

ADVERTISEMENT

Ce spune Dragoș Bucurenci despre campania demarată de Philip Morris

Dragoș Bucurenci s-a alăturat campaniei fiind numit director de comunicare. Jurnalistul susține construirea unui țări fără fum spunând că fumul este adevărata problemă a fumătorilor. „Philip Morris și-a propus să construiască o lume fără fum. De ce este acest lucru important? Pentru că atunci când vorbim despre țigară și despre fumat este important să înțelegem că fumul este adevărată problema”, a declarat Dragoș Bucurenci, scrie wall-street.ro.

„Dacă sunteți nefumători, cel mai bun lucru pe care îl puteți face este să nu vă apucați niciodată de fumat. Dacă sunteți fumători, cel mai bun lucru pe care puteți să-l faceți este să vă lăsați de fumat. Numai că cei mai mulți dintre fumători vor continuă să fumeze, de aceea e important ca ei să conștientizeze care sunt riscurile asociate fumatului și de asemenea că există alternative mai bune decât continuarea fumatului”, a completat jurnalistul.

ADVERTISEMENT

 

 

Tags: